آخرین خبر

اهالی «نون.خ» این روزها در چابهار/ طنازی فصل پنجم بیشتر می‌شود؟

به گزارش آوای ایرانیان فصل پنجم سریال «نون.خ» این روزها به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی در شهر چابهار در حال تصویربرداری است و برای اولین بار اهالی کرد این سریال یک سفر جاده ای به مناطق جنوب و جنوب شرقی کشور خواهند داشت و با مردم کرمان و سیستان و بلوچستان همراه می شوند.

به تازگی مهدی فرجی تهیه کننده سریال، تصاویر جدیدی از این مجموعه در شبکه اجتماعی منتشر کرده است که به شخصیت های این سریال مربوط می شود. فرجی از خلیل و مهیار با بازی حمیدرضا آذرنگ و پاشا جمالی به عنوان ۲ بازیگر پرطرفدار این مجموعه یاد کرده است.

همچنین در تصویر دیگری که از سعید آقاخانی با بازی در نقش نورالدین منتشر کرده از او با عنوان یکی از محبوب ترین نقش های کمدی سریال های ایرانی نام برده است.

اهالی «نون.خ» این روزها در چابهار/ طنازی فصل پنجم بیشتر می‌شود؟

این سریال این روزها با جمعی از بازیگران کرد و همچنین بازیگران حوزه طنز که در فصل های قبلی هم حضور داشته اند در حال ساخت است و برای نوروز و رمضان ۱۴۰۳ آماده می شود.

حمیدرضا آذرنگ بازیگر این سریال روز گذشته در گفت‌وگویی با برنامه «استودیو هشت» درباره این سریال بیان کرد که «تغییر عمده این فصل این است که «نون.خ» به صورت سفر شد و به لحاظ طنازی، شخصیت پردازی و قصه پردازی کار ویژه ای خواهد شد».

این بازیگر همچنین اعلام کرد که او هم این روزها در چابهار است و فصل جدید این سریال ۳۰ قسمت خواهد شد.

سریال «نون.خ» پیش از این در چهار فصل به تولید رسیده است و جزو آثار پرمخاطب تلویزیون بوده است.

حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، امیر سهیلی، سیروس میمنت، مجید یاسر، بیژن بنفشه‌خواه، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، هدیه بازوند، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، ندا قاسمی، ماشاالله وروایی، صهبا شرافتی از جمله بازیگران سریال هستند که در فصل های پیش حضور داشته اند و برخی در این فصل از سریال هم به ایفای نقش می‌پردازند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اهالی «نون.خ» این روزها در چابهار/ طنازی فصل پنجم بیشتر می‌شود؟”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید