آخرین خبر

آلبوم «دیوونه‌وار» با صدای حمید عسکری منتشر شد

آوای ایرانیان: ششمین آلبوم رسمی «حمید عسکری» خواننده موسیقی پاپ با عنوان «دیوونه‌وار» از صبح امروز سی و یکم فروردین ماه توسط شرکت «سل‌فا» منتشر و روانه بازار موسیقی کشور شد.

به گزارش آوای ایرانیان، این آلبوم شامل نه قطعه به نام های «کلافه»، «اتاق خواب»، «رویا»، «توقع»، «دوستای مشترک»، «دیوونه وار»، «نفرین»، «اصرار» و «وای از عشق» است و تنظیم‌های قطعات توسط «کوشان حداد»، «شهاب اکبری»، «مهران خالصی» و «مهران عباسی» انجام شده و تمامی ترانه‌ها هم از سروده‌های «علی ایلیا» است.

تمامی نه قطعه این آلبوم توسط «علی ایلیا» سروده شده و ملودی‌ها هم همگی از ساخته‌های حمید عسکری است. پیش از این آلبوم «کما ۱»، «کما۲»، «کما۳»، «خوشبختی» و «از عشق» از حمید عسکری منتشر و راهی بازار شده است.

حمید عسکری در حالی آلبوم دیوونه‌وار را روانه بازار کرده که تور کنسرت‌های این مجموعه را از روز نهم اردیبهشت آغاز خواهد کرد. او در سالن vip ارشاد شهر کرج روی صحنه می‌رود اما مخاطبان پایتخت‌نشین این خواننده باید تا چهارم خرداد منتظر دیدار با خواننده محبوبشان باشند. عسکری در این روز و به میزبانی سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی و با همت شرکت «سل‌فا» روی صحنه خواهد رفت.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

یک دیدگاه در “آلبوم «دیوونه‌وار» با صدای حمید عسکری منتشر شد”

  1. very good most info regarding covered askjeeve checker’ however does anyone realize how to determine which will askjeeve create a free chat room a person is actually on the internet?

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید