آخرین خبر

گپی با خالق “عاشقتر”/ از ساخت کلیپ انیمیشن تا استارت کنسرتها در محک

سینا گلزار، خواننده، ترانه سرا و آهنگساز جوان موسیقی پاپ که نخستین آلبوم رسمی خود با عنوان “عاشقتر” را  به تازگی روانه بازار موسیقی کشور کرده است،  در سال ۱۳۶۹ در تهران متولد شد و از سال ۱۳۸۹ وارد کار حرفه ای موسیقی شد  و با آهنگسازی   و تنظیم کنندگی شروع کرد و در طول این ۶ سال کارهایش را بصورت تک اهنگ در فضای مجازی منتشر و در اختیار مخاطبان قرار میداده است.

سینا گلزار در گفتگو اختصاصی و تفصیلی خود  آوای ایرانیان در خصوص آلبوم عاشق تر گفت: این آلبوم برگرفته از تک آهنگهای است که از سال ۸۹ تا کنون بصورت تک آهنگ در فضای مجازی منتشر کردم و خوشبختانه تاکنون با بازخورد خوبی از طرف مخاطبان روبرو شد.

وی با اشاره به اینکه از کودکی با موسیقی عجین بودم و و ودر واقع همیشه در حال گوش کردن موزیک ها و آهنگ های جدید بودم، ادامه داد: من از کودکی خیلی به موسیقی های مختلف گوش می دادم به ویژه به  سبک کارهای شادمهر و پس از آن محسن یگانه بسیار علاقه داشتم به طوری که سبک خواندنشان در ناخود آگاهم جا گرفته و به هر حال شاید  در کارهای خودم به طور ناخودآگاه شباهت هایی  با آثار این خواننده ها به چشم بخورد که این موضوع به هیچ عنوان تقلید محسوب نمیشود زیرا به اعتقاد من خواننده ای چون شادمهر یک جریان در موسیقی پاپ ایران ایجاد کرد که  ذائقه مردم را به شدت تحت تاثر این جریان قرار داد.

 

گلزار 2

گلزار در خصوص سبک کاری خود گفت: به دنبال جذب مخاطب در تمام سنین هستم و دوست دارم یک بچه ۵ ساله ویک فرد ۵۰ ساله از کارهایم لذت ببرد و این برایم بسیارارزشمند است و مهمترین شاخصه من این است که موزیک با کیفیت، خوب و قابل شنیده شدن همراه با جذب طیف زیادی از مخاطبان را بر داشته باشد.

سینا گلزار در مورد ترانه های آلبوم عاشقتر گفت:تمامی ترانه های این آلبوم را خودم گفتم چون اول ملودی رو می ساختم و با همان حس به سرودن ترانه می پرداختم البته تمایل دارم در کارهای جدیدم از ترانه سراهای خبره استفاده کنم.

وی گفت: ترک هایی در دست تهیه دارم که اولین آهنگ همزمان با شروع ماه مبارک رمضان منتشر خواهد شد و قطععه ای دیگرم کاری است به نام “برزخ”  که  زنده  یاد مرتضی پاشایی با ترانه مهرزاد امیرخانی به من واگذار کرده است و در روزهای اخیر منتشر خواهد شد،

گلزار ادامه داد: گروه آلبوم “عاشقتر” از افراد جوان، حرفه ای  و دارای انگیزه تشکیل شده است و تمام کارهایم را در این آلبوم با تمام وجود انجام دادم و هر ترک رو واقعا در دوست داشتم و البته تمامی کارهایم با مشورت از فعالان و با تجربه های موسیقی کشور ساخته شده است.

وی در خصوص تور کنسرت های خود گفت:  اولین اجرا در اواخر تابستان امسال در محک برگزار خواهد شد و دلیل این کار این است که دوست دارم آغاز فعالیت هنری ام بصورت رسمی با کارهای خبرخواهانه انجام میشود.

گلزار در مورد همکاری با خواننده ها در عرصه پاپ گفت: من با بسیاری از خواننده ها کار کرده ام و اخیرا دو تا از کارهای مهدی مقدم به نام “عکس ماه” و “دیونه برگرد” را بصورت دوستانه آهنگسازی کردم و در نظر دارم در حیطه خوانندگی کارهای مشترک را با مهدی مقدم انجام دهم.

وی در مورد انتشار آلبوم جدیدش گفت: برای انتشار آلبوم جدید باید بصورت کامل آلبوم اولم رو فراموش کنم و به فکر تولید کارهای قوی تری باشم و حتما از دوستان موزیسین و ترانه سرا  استفاده خواهم کرد تا در کارهایم دچار تکرار نشوم.

سینا گلزار گفت: کلیپ “عاشق شدم” را در آغاز می خواستیم بصورت رئال درست کنیم اما بخاطر جذب بیشتر مخاطب از انیمیشن استفاده کردیم که با استقبال بسیار زیاد مخاطبان روبرو شد.

سعی دارم در هر ماه  یک ترک را آماده کنم زیرا هر چقدر هم آلبوم مخاطب  داشته باشد اما بدلیل شرایط اقتصادی در این حوزه بصرفه نیست و حتی بازخوردی که مردم نسبت به تک ترک دارند بسیار بیشتر از آلبوم است.

 

علیزاده

علیزاده تهیه کننده سینا گلزار  و مدیر موسسه فرهنگی و هنرری مدیران شیوه در انگیزه خود در حمایت و پشتیبانی از این خواننده جوان گفت: بازار موسیقی کشورمان به خواننده های جوان، با استعداد و با انگیزه  نیاز دارد اما تهیه کننده های کشورمان در حال حاضر تنها به دنبال سود لحظه ای هستند اما بدون شعارزدگی باید بگویم من به دنبال ارتقای هنر هستم و به کسی که صدای متفاوت و تاثیرگزاری  دارد کمک کنم تا بتواند به جامعه هنری خود خدمت کنم.

گفتنی است در پایان این گزارش از سعید خیربخش به عنوان مدیربرنامه سینا گلزار و  پریسا فیض الهی مدیر روابط عمومی، مشاوره رسانه ای شرکت مدیران شیوه نشکر می‌شود.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “گپی با خالق “عاشقتر”/ از ساخت کلیپ انیمیشن تا استارت کنسرتها در محک”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید