آخرین خبر

ابراز تاسف فریبرز عرب نیا برای یک نهاد فرهنگی

آوای ایرانیان: فریبرز عرب‌نیا بازیگر سینمای ایران نسبت به اعلام نامش در یک مراسم فرهنگی در اصفهان اظهار تاسف کرد و حضورش در این مراسم را تکذیب کرد.
روز گذشته پوستری در فضای مجازی منتشر شد که نشان از حضور تعدادی از بازیگران در یک مراسم پهلوانی در اصفهان داشت. مراسمی با عنوان جشن پهلوانی در روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای ، که به همت سازمان ورزش شهرداری اصفهان و بسیج دانشجویی روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود و در تبلیغات و اخبار مربوط به این مراسم در فضای مجازی به حضور فریبرز عرب‌نیا به عنوان یکی از میهمانان ویژه اشاره شده است.
خبری که عرب نیا آن را تکذیب کرد و با توضیح اینکه قرار نیست در این مراسم شرکت کند گفت:«خیلی از مخاطبان من در فضای مجازی با اظهار لطف به اینجانب درباره کم و کیف این حضور پرسیده اند که موجبات تعجب من را فراهم کرد، چراکه اصلاً در جریان این مراسم و برگزار شدن آن نیستم و اصلاً قراری برای شرکت در آن هم با برگزار کنندگان مراسم نگذاشته ام. هر اتفاقی که جنبه عمومی و کاری داشته باشد را در صفحه رسمی خودم در اینستاگرام اعلام می کنم و به همین خاطر برای جلوگیری از هرنوع سوءاستفاده احتمالی از همراهان عزیز باید بگویم که در مراسم مذکور حضور نخواهم داشت و تاسف خود را از انتشار چنین اخباری از جانب نهادهایی که توقع امانت داری اخلاقی از آنها بیشتر است ابراز میدارم.»

این بازیگر در پایان گفت:«فعلاً هم برنامه‌ای برای سفر به اصفهان ندارم و برای هم وطنان اصفهانی آرزوی شادی و تندرستی می‌کنم.»

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “ابراز تاسف فریبرز عرب نیا برای یک نهاد فرهنگی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید