آخرین خبر

تیتراژ پایانی سریال «هم گناه» با صدای علیرضا قربانی منتشر می شود

علیرضا قربانی، خواننده شناخته شده موسیقی ایرانی تیتراژ پایانی سریال هم گناه را با آهنگسازی علیرضا افکاری را خوانده است.

به گزارش آوای ایرانیان، علیرضا قربانی، در نخستین همکاری اش با علیرضا افکاری تک آهنگی را برای تیتراژ پایانی سریال «هم گناه» به کارگردانی مصطفی کیایی خوانده که این تک آهنگ نیز تحت عنوان «هم گناه» منتشر می شود که افکاری این اثر را بر شعری از حسین غیاثی آهنگسازی کرده است.

سریال هم گناه نخستین مجموعه به کارگردانی مصطفی کیایی است که محسن کیایی و علی کوچکی نویسندگان آن هستند و موضوع آن درباره خانواده صبوری، خانواده‌ای بزرگ و قدیمی است که سال‌هاست در کار صادرات و واردات گل و گیاه است. آن‌ها در خانه‌ای قدیمی همچنان در آرامش با هم زندگی می‌کنند تا اینکه ورود جوانی به این خانواده زندگی همه خانواده را دستخوش تغییراتی می‌کند.

پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، مهدی پاکدل، پدرام شریفی و حبیب رضایی، مسعود رایگان، رویا تیموریان، افسانه چهره‌آزاد، شاهرخ فروتنیان، افسانه ناصری، احسان کرمی، روشنک گرامی، سوگل خلیق، مارال بنی‌آدم، علی باقری، فروغ قجابگلو، حسین امیدی، شیرین اسماعیلی، مرتضی آقا حسینی، محمد موحدنیا، محمد رسول صفری، آی‌تک جاویدنژاد، با معرفی ساقی حاجی‌پور، فرانک کلانتر وهنگامه قاضیانی، از جمله بازیگران این سریال هستند که قرار است از ۵ اسفند جاری در شبکه خانگی توزیع گردد.

شایان ذکر است که آهنگ «هم گناه» با آهنگسازی علیرضا افکاری و صدای علیرضا قربانی به زودی منتشر می شود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تیتراژ پایانی سریال «هم گناه» با صدای علیرضا قربانی منتشر می شود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید