آخرین خبر

رد پیشنهاد دو تیتراژ تلویزیونی توسط بهنام صفوی

آوای ایرانیان: بهنام صفوی خواننده تیتراژ جشن رمضان شبکه پنج سیما در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تیتراژی که برای ماه رمضان کار کرده است، گفت:  این پیشنهاد از طرف تهیه کننده برنامه به من داده شد که البته فکر می‌کنم با تغییراتی که در آن صورت گرفته ویژه برنامه به تهیه کنندگی محمود قنبری به جشن رمضان تبدیل شده است.

وی ادامه داد: کارهای مربوط به این قطعه به پایان رسیده است. سید محمد کاظمی ترانه سرا، غلامرضا صادقی تنظیم کننده عواملی  هستند که در این اثر با من همکاری کردند و ملودی هم توسط خودم انجام شده است.

خواننده «عشق من باش» درباره تفاوت کار در ماه رمضان با سایر ماه‌های سال عنوان کرد:  خدا را شاکرم این سعادت را داشتم که همیشه در ماه رمضان یک قطعه برای تیتراژ بخوانم و به طور معمول در کارهای این چنینی همدلی و همکاری خوبی بین اعضای گروه و عوامل وجود دارد که باعث می‌شود همه چیز خیلی بهتر جمع بندی شود و به نتیجه نهایی برسد.

صفوی در خصوص فضای این قطعه بیان کرد: به دلیل اینکه من اعتقاد دارم همه زیبایی‌ها به عشق ختم می‌شود سعی می‌کنم کارهایی که انجام می دهم همیشه دارای فضایی عاشقانه و انرژی بخش باشد.

خواننده آلبوم «معجزه» در صحبت‌های پایانی خود خاطر نشان کرد: من پیشنهاد دو تیتراژ دیگر را هم داشتم که بنا به دلایلی قبول نکردم. بعد از ماه مبارک رمضان تور کنسرتها را ادامه خواهیم داد و در تابستان هم در تهران به اجرای برنامه می‌پردازیم و برای هوادارانم نیز در حال آماده سازی یک قطعه هستم.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “رد پیشنهاد دو تیتراژ تلویزیونی توسط بهنام صفوی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید