آخرین خبر

“ابدو یک روز” را اگر من میساختم، توقیف میشد!

آوای ایرانیان: این فیلمساز در برنامه “دورهمی” مهران مدیری در خصوص نامه نگاری به ابراهیم حاتمی کیا گفت:حاتمی کیا یک زمانی از وضعیت سینما و فیلمسازی گلایه میکرد که من بهش گفتم یکی مثل من تاکنون ۱۵ تا فیلم سینمایی ام توقیف شده است و صدایم درنیامده و به عشق کشورم قاطی نکردم و ناله هم نمیکنم به ابراهیم حاتمی کیا هم گفتم دیگر یکی مثل شما نباید ناله کند.
ابوالفضل جلیلی، فیلمساز در برنامه دورهمی مهران مدیری گفت: من هیچ وقت نگفته ام جشنواره فیلم فجر اعتبار ندارد، گفته ام چون هیچ وقت جشنواره آثارم را قبول نمی‌کنند من هم گفتم در جشنواره شرکت نمیکنم.
وی ادامه داد: من تاکنون فیلم “ابد و یک روز” را ندیدم اما میدانم فیلم قشنگی و خیلی خوب از آب درآمده است اما اگر کارگردان این فیلم من بودم مسلما اجازه اکران به آن داده نمیشد زیرا من از بازیگران حرفه ای استفاده نمیکردم و از بازیگرانی از جنس خود نقش استفاده میکردم و در اینصورت تلخی فیلم بیشتر میشد.

وی گفت: از وقتی که دولت روحانی آمد سرکار و البته من هم  به روحانی رای دادم، ایوبی(رئیس سازمان سینمایی) سه سال پیش  بهم گفت، “میخواهم همینجا فیلم بسازی که گفتم نمیشه تو ژاپن قرارداد دارم ولی بهم گفت از همین شنبه هفته آینده کارت را شروع کن و تمام امکانات را در  اختیارت میگذاریم”  و الان ۳ سال است که من در انتظار آن “شنبه” هستم.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در ““ابدو یک روز” را اگر من میساختم، توقیف میشد!”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید