آخرین خبر

عکس/ از آوازخوانی سالار عقیلی تا کری‌خوانی علی ضیا برای والیبالیست‌ها

آوای ایرانیان: مراسم تقدیر از ملی‌پوشان والیبال کشورمان به مناسبت کسب سهمیه المپیک ریو، شنبه شب با حضور وزیر ورزش و جمعی از ورزشکاران و ورزش دوستان کشور در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد.

 علی پروین از پیشکسوتان فوتبال و پرسپولیس در مراسم تقدیر از والیبالیست‌ها حضور داشت. احمدرضا عابدزاده دروازه‌بان سابق تیم ملی و همچنین سرخ‌پوشان در مراسم شرکت کرد. محمود خوردبین دیگر پیشکسوت پرسپولیس نیز در این مراسم حضور پیدا کرد. طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس هم از دیگر میهمانان مراسم بود.

* مهدی پاکدل و لیلا بلوکات، نیوشا ضیغمی به همراه همسرش، هنرمندانی هستند که در این مراسم حضور داشتند.

* کاپیتان‌های ادوار مختلف تاریخ والیبال در مراسم تقدیر حضور داشتند.

* سید احمد خمینی پسر سید حسن خمینی از دیگر میهمانان برنامه امشب بود. زمانی که وی وارد سالن شد به دلیل شلوغی تالار جایی برای نشستن نداشت و تعدادی از والیبالیست‌ها تلاش کردند جای خود را به او بدهند!

 

 

* شاهرخ شهنازی به نمایندگی از کمیته ملی المپیک حضور داشت، اما کیومرث هاشمی از غایبان میهمانی امشب بود.

* محمدرضا داورزنی در این مراسم در سخنانی کوتاه اظهار داشت: این پیروزی را به نهادهای مختلف، رسانه ها و پیشکسوتانی که به ما کمک کردند تقدیم می‌کنم. من تلاش آنها را تکمیل کردم و مسئولیت بر گردن من بود. وزیر ورزش پیگیر امورات بود و در این مدتسجادی و هاشمی هم همواره ما را در تحقق کارهایمان کمک کردند. این موفقیت بزرگ را به پیشکسوتان و خانواده شهدا تبریک می گویم.
وی افزود: دست تک تک نفرات و حتی منتقدان را می بوسم که با انتقادهای سازنده به ما کمک کردند. امیدوارم در المپیک بازهم خنده را به لب های مردم بیاوریم و شعار “ما می توانیم” را بازهم عملی کنیم. در المپیک ٢٠٢٠ سکوی المپیک را نشانه خواهیم رفت. همه ملی پوشان از جان خود مایه گذاشتند و مقابل قدرت های بزرگ دنیا ایستادند. قائمی با سرماخوردگی بازی کرد و حالا کارش به بیمارستان کشیده شده که امیدوارم مردم در این ماه مبارک برای وی دعا کنند.

 

 

* علی ضیاء مجری‌گری این برنامه را برعهده داشت.

* محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در ابتدای صحبت‌های خود به کنایه به مجری برنامه گفت: از مجری برنامه تقاضا می کنم که این برنامه را سه رنگ ببیند تا مجلس شیرین تر شود (علی ضیا مجلس را آبی و قرمز کرده بود). مجلس و والیبال ما سه رنگ سبز و سفید و سرخ است.

* سالار عقیلی به همراه گروهش در این مراسم به اجرای برنامه پرداخت.

 

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “عکس/ از آوازخوانی سالار عقیلی تا کری‌خوانی علی ضیا برای والیبالیست‌ها”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید