آخرین خبر

آهنگ توقیف شده برنامه “ماه عسل” + صوت

برای دانلود کلیک کنید .

آوای ایرانیان: قطعه  آهنگ نگو نگفتی” با صدای «مهدی یراحی» منتشر شد. ترانه این اثر توسط «روزبه بمانی» سروده شده است. «احسان نی‌زن» سازنده ملودی «سعید زمانی» هم تنظیم‌کننده قطعه جدید مهدی یراحی است. «نگو نگفتی» قرار بود از روز اول ماه مبارک رمضان در تیتراژ برنامه «ماه عسل» با اجرای «احسان علیخانی» پخش شود. اما این اتفاق در قسمت اول برنامه و شب‌های آینده رخ نداد و همین مسأله سوالات و ابهامات زیادی را برای مخاطبان ایجاد کرد. اما حقیقت این بود که قطعه جدید مهدی یراحی موفق به کسب مجوز از صدا و سیما نشده بود. سرانجام پس از گمانه‌زنی‌های فراوان شب گذشته این خواننده روی صفحه شخصی خود فقط اعلام کرد که قرار است اثر جدیدش را فردا منتشر کند و هیچ اسمی از «ماه عسل» و توضیحی درباره اتفاقات دیگر به میان نیاورد.

پس از پست شب گذشته مهدی یراحی کامنت‌هایی برای او و در برخی صفحات دیگر منتشر شد مبنی بر اینکه «نگو نگفتی» تیتراژ ماه عسل نیست. اما یکی از دوستان نزدیک این خواننده همزمان با پخش اولین قسمت ماه عسل بیت «بغضت دلیل زندگیمه/گفتم نباشی این زندگیمه» را روی صفحه شخصی‌اش قرار داده و از صدای مهدی یراحی در تیتراژ پایانی آن برنامه خبر داده بود.

معادله تیتراژ امسال مهدی یراحی برای برنامه ماه عسل در حالی پیچیده و جنجالی شد که او در حال حاضر روزهای پرکاری را در سکوت سپری می‌کند. چون چهارمین آلبوم این خواننده مراحل پایانی تولید را سپری می‌کند و احتمالا تا اواخر پاییز یا زمستان سال جاری به بازار عرضه خواهد شد. آلبومی که به گفته خودش فضای هنری‌تری نسبت به مجموعه‌های گذشته‌اش دارد.

مهدی یراحی برای اولین‌بار در سال ۸۸ تیتراژ آغازین برنامه ماه عسل را خواند. او در آن سال با قطعه «هوای تو» و ترانه‌ای از روزبه بمانی نام و صدای خود را بیش از پیش میان بینندگان تلویزیون مطرح کرد. در سال ۹۰ صدای او در تیتراژ پایانی این برنامه و با قطعه «هرجای دنیایی دلم اونجاست» شنیده شد. اثری که با وجود فضای آرام و تنظیم خلوت، هنوز هم در کنسرت‌های مهدی یراحی طرفداران زیادی دارد و یکی از بهترین تیتراژهای آن سال به زعم نظرات مخاطبان و منتقدان بود. این خواننده در سال ۹۲ قطعه «سازش» را در لحظات افطار به مخاطبان شبکه سوم سیما و دوستداران خود تقدیم کرد. «بغض تو» چهارمین اثر این خواننده در ماه رمضان ۹۳ با ترانه‌ای از «سروش دادخواه» بود. البته فعالیت‌های موسیقایی مهدی یراحی در ماه مبارک رمضان صرفاً به تیتراژهای ماه عسل محدود نمی‌شود. او در سال ۹۳ یک «اذان» اجرا کرد که سبک و سیاقش و همچنین تنظیم «هومن نامداری» بر روی آن مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و هنوز هم از تلویزیون پخش می‌شود. «نگو نگفتی» می‌توانست پنجمین حضور مهدی یراحی در ماه رمضان تلویزیون باشد و حتی پیش‌بینی‌هایی هم وجود داشت که این اثر می‌تواند همانند کارهای سال های گذشته یراحی مورد توجه قرار بگیرد اما چنین اتفاقی رخ نداد.

منبع: موزک ما

 

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آهنگ توقیف شده برنامه “ماه عسل” + صوت”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید