آخرین خبر

فعالیت‌های جدید کاوه یغمائى

آوای ایرانیان: کاوه یغمائى خواننده و نوازنده کشور از شروع فعالیت‌هاى هنری تازه‌اش خبر داد و گفت: برنامه‌هایی برای آموزش تنظیم موسیقی مدرن بصورت متمرکز دارم که فکر می‌کنم نیاز اصلی موقعیت فعلی هنری کشور در زمینه موسیقی است.
به گزارش آوای ایرانیان، این هنرمند درباره رفت و آمدهاى خود به کانادا گفت: در دو سال و نیم گذشته شدیدأ درگیر تنظیم و میکس آلبوم جدید خودم بوده‌ام. این آلبوم با همکارى چند تن از بهترین همکارانم در کانادا به سرانجام رسیده و لازم به توضیح است تجربه ضبط و همکارى با این هنرمندان براى من ارزش زیادى داشته است و امیدوارم نتیجه این همکارى مورد استقبال مردم عزیز کشورم قرار گیرد.
وى در خصوص مدت کوتاهى که در ایران به سر مى‌برد گفت: مذاکراتى با مسئولین موسیقى کشور داشته‌ام که تا به اینجا نتایج خوب و مثبتى داشته است.
این هنرمند در ادامه صحبتهاى خود توضیح داد: امیدوارم نتیجه این مذاکرات هر چه زودتر براى ارائه کارهاى متفاوت‌تر و قوى‌تر نسبت به فعالیت‌هاى گذشته خودم به مراحل اجرا برسد. در کنار تجربیات هنرى خودم در مدتى که خارج از کشور بوده ام، گاهأ مصاحبه‌هایى در زمینه موسیقى با رسانه‌ها داشته‌ام که متأسفانه رفتار و برخورد این رسانه‌ها نادرست بود. گرچه در زمان خروج من از ایران هیچ راهنمایى به من در مورد چگونگى برخورد با این رسانه‌ها و نیز چگونگی ارائه موزیک ویدئو نشد، اما با تجربه فعلى خود مطمئنم از این پس مصاحبه و ارتباطی با این رسانه‌ها نخواهم داشت چون رفتار این رسانه ها به نفع منافع ملى کشورم نبوده و در نهایت آن را کاملأ اشتباه می‌دانم.
وی افزود: در همین راستا و طبق تبلیغات همین رسانه‌ها اعلام می‌کنم اینجانب هیچ زمانى براى حزبى خاص یا دسته سیاسى تبلیغ یا کار نکرده‌ام. بنابراین اگر به دلیل اشتباه اینجانب یا تبلیغات رسانه هاى خارجى هر نوع برداشت سیاسى از فعالیت‌هاى هنرى من تا به امروز شده، از مردم عزیز کشورم عذرخواهى می‌کنم.
وی درخصوص دیگر فعالیت هایش گفت: برنامه‌هایی برای آموزش تنظیم موسیقی مدرن بصورت متمرکز در ایران دارم که فکر می‌کنم نیاز اصلی موقعیت فعلی هنری کشور در زمینه موسیقی و همچنین وظیفه هنری اینجانب می‌باشد. در عین حال برنامه‌هایی برای برقراری ارتباط میان ارکسترهای بزرگ و خواننده‌های پاپ دارم که امیدوارم با همکاری مسئولین موسیقی کشور هرچه زودتر به مرحله اجرا برسد.
////////////////////////

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “فعالیت‌های جدید کاوه یغمائى”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید