آخرین خبر

ماجرای آخرین روز زندگی مردی که خودش را سگ می‌داند

 

به گزارش آوای ایرانیان  نمایش «قلاده‌ای برای یک سگ مرده» به نویسندگی محمد چرم‌شیر و کارگردانی حامد هادوی این روزها در آمفی تئاتر تماشاخانه صحنه آبی روی صحنه می‌رود. محمد چرمشیر در این مونولوگ زندگی مردی را به تصویر می‌کشد که در آخرین روز زندگی‌اش به واکاوی و واگویی آنچه در دوران حیاتش تجربه کرده است، می پردازد. او که گرفتار بیماری روانی شده است برای حل مسایل به جای مانده از گذشته‌اش در یک بیچارگی محض به‌سر می‌برد و خودش را سگ می‌بیند. او گوشت پرمنگنات زده ای را بی اعتراض بلعیده و حالا در حال مرور زندگی‌اش است …

 

به تازگی تیزر تا این اثر نمایشی نیز منتشر شده است. محمد فرامرز تنها بازیگر این اثر تک پرسوناژ است.

 

در خلاصه داستان «قلاده ای برای یک سگ مرده» آمده است: «مردی در گیر و دار اختلالات روانی‌اش خود را سگ می‌پندارد. او در طول نمایش به واگویی آنچه در دوران حیاتش بر او گذشته می‌پردازد و با نگاهی سرد، شبه‌روشنفکران نو پا و کج فهم دنیای مدرن را مورد انتقاد قرار می‌دهد.»

 

ماجرای آخرین روز زندگی مردی که خودش را سگ می‌داند

 

عوامل نمایش «قلاده‌ای برای یک سگ مرده» عبارتند از مجری طرح: وحید معینی دانشمندی، دستیار کارگردان و منشی صحنه: مهسا جوانمردی، مدیر صحنه: فربد شهماری و یونس امراهی، طراح صحنه و لباس: حامد هادوی، نور و صوت: مهسا جوانمردی، دکور: محمد فرامرز و میلاد بهرامی، گریم : فاطمه جوانمردی، عکاس: سعید فرامرز و کیمیا حمزه، انتخاب موسیقی: مصطفی سیدانی، پوستر: ایمان تقوایی، تیزر: سجاد قره‌خان، روابط عمومی و امور رسانه: درسا بخشندگی و تولید: موسسه هنرهای نمایشی صحنه آبی.

 

این اثر نمایشی تا ۳۰ آذر ماه ساعت ۱۹ در تماشاخانه صحنه آبی روی صحنه‌ می‌رود.

 

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “ماجرای آخرین روز زندگی مردی که خودش را سگ می‌داند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید