آخرین خبر

محسن چاوشی نیازی به تبلیغ ندارد

به گزارش آوای ایرانیان،  هادی حسینی، تهیه کننده آلبوم «امیر بی گزند» به آنا گفت: «امیر بی‌گزند اولین همکاری من با محسن چاوشی بود. پیشنهاد همکاری در تهیه این اثر از سوی من مطرح شد و با این‌که این اولین تجربه من به لحاظ تهیه‌کنندگی بود، چاوشی بزرگواری کرد و درخواست من را پذیرفت. قبل از این همکاری، من از طرفداران وی بودم و کارهایش را دنبال می‌کردم.»

وی ادامه داد: «محسن چاوشی از نظر من نه فقط یک خواننده که هنرمندی منحصر به فرد است و این خاص بودن او به سبب هنرمندی او است و شاید به خاطر همین ویژگی، به وی درخواست همکاری دادم. عصاره آثار او مصداق آن ضرب‌المثلی است که می گوید: هر آنچه از دل برمی‌آید، لاجرم بر دل می‌نشیند و معتقدم همین امر سبب محبوبیت او در بین طرفدارانش شده است. چاوشی از آن دسته افرادی است که هر چه بیشتر او را می شناسی و به او نزدیک می‌شوی درونیات و خلق و خویش برایت شفاف‌تر و بسی زیباتر از ظواهری است که به چشم می‌آید و در موردش قضاوت می‌شود.»

تهیه کننده آلبوم موسیقی «امیر بی گزند» در اشاره به دومین نکته اظهار کرد: «این اولین تجربه من در مقام تهیه‌کننده یک آلبوم موسیقی بود و طبعا بیشتر کارها توسط خود او انجام شد و اگر امروز شنونده‌های این آلبوم از کیفیت آن راضی هستند، شاید به این خاطر باشد که محسن، در همه زمینه‌ها، کار تهیه آلبوم را نظارت می‌کرد. »

وی عنوان کرد: «تنها امیدواری‌ام این است که حالا، این آلبوم مورد دانلود غیرقانونی قرار نگیرد چرا که برای تولید و عرضه آن زحمت زیادی کشیده شده است. حمایت از یک آلبوم موسیقی با خرید قانونی آن، این ظرفیت را برای تیم تولید اثر، از ترانه‌سرا و آهنگساز گرفته تا تنظیم کننده و خواننده فراهم می‌آورد که در اثر بعدی خود، سرمایه روانی و حرفه‌ای بیشتری بگذارند و پله به پله موسیقی کشور با همین روش ارتقا پیدا کند. اصالت موسیقی ما به لحاظ قدمت و تاریخ آن است، اما دیده‌نشدن ما در دنیای حرفه‌ای موسیقی، به خاطر مسائل اقتصادی و نبود مدیریت مالی این حوزه است. بر هیچ کسی پوشیده نیست که هنرمند نباید دغدغه‌های مالی روزمره داشته باشد چون تاثیر مستیقم بر روی کارش می‌گذارد.»

حسینی همچنین جلوگیری از دانلودهای غیرقانونی را به عنوان سومین نکته در تولید این آلبوم معرفی کرد و افزود: «نگرانی از دانلود غیرقانونی موسیقی، فقط محدود به اقتصاد یک آلبوم و تیم تهیه آن نیست، ضرر دیگری که دانلودهای غیرقانونی بر پیکره موسیقی وارد می‌کند مشخص نشدن آمار دقیق مخاطبان آن اثر است. نداشتن این آمار مانع از آن می‌شود که بتوانیم به خاطر گستردگی مخاطب و ثبت رکوردهای تازه فروش و شنیده شدن یک آهنگ، زمینه تبلیغات موسیقی معاصر کشور را در دنیا فراهم کنیم.»

وی بیان کرد: «آثار چاوشی همیشه از پرمخاطب‌ترین موسیقی‌های عصر حاضر بوده اند اما همیشه، دانلود غیرقانونی آهنگ‌های وی مانع از این شده است که او را به عنوان یک خواننده پرطرفدار در جهان بشناسند.»

تهیه‌کننده آلبوم «امیر بی‌گزند» در خصوص چهارمین نکته تصریح کرد: «حدود دو سال طول کشید تا «امیر بی‌گزند» منتشر شود و این به خاطر وسواس و دقت نظر چاوشی در کارش است که همواره دوست دارد کار با کیفیتی ارائه کند و به همین خاطر زمان زیادی را صرف تولید اثر می‌کند تا جایی که برخی از قطعات «امیر بی گزند» را چندین بار تنظیم می‌کرد. »

وی خاطرنشان کرد: «چاوشی قبلا اعلام کرده بود که این آلبوم به نوعی حرف‌های او است و می‌خواست که این آلبوم به بهترین شکل به دست مخاطب برسد و همین امر زمان تولید این آلبوم را اندکی طولانی کرد. زمان چند روزه تاخیر انتشار آلبوم نیز به خاطر پروسه اخذ مجوز بود که چون زمان کوتاهی از گرفتن مجوز تا انتشار آن طول کشید، نتوانسیم تبلیغات زیادی روی پروژه انجام دهیم،گویا این‌که چاوشی نیاز به تبلیغات ندارد! این آلبوم با صدای اذان موذن زاده شروع می‌شود و چون محسن می‌خواست این البوم تا قبل از ماه رمضان منتشر شود، پس ازگرفتن مجوز سریعا آن را منتشر کردیم تا همراه مردم در سفره‌های افطار و وقت‌های تنهایی‌شان باشد.»

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “محسن چاوشی نیازی به تبلیغ ندارد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید