آخرین خبر

آرنولد متوقف نمی‌شود/ بازی در سریال با وجود عمل قلب

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از ورایتی، آرنولد شوارتزنگر پس از انجام عمل جراحی قلب باز، به طرفدارانش دلگرمی داده که مدتی طولانی از برنامه‌های فیلمبرداری فاصله نمی‌گیرد.

شوارتزنگر به تازگی در پستی نوشت: پیام‌های محبت‌آمیز زیادی از سراسر جهان دریافت کرده‌ام، اما بسیاری از مردم پرسیده‌اند که آیا دستگاه ضربان‌ساز قلب من برای فصل دوم «فوبار» مشکلی ایجاد می‌کند یا خیر. من در ماه آوریل آماده فیلمبرداری خواهم بود و شما فقط در صورتی می‌توانید دستگاه را ببینید که واقعا به دنبال آن باشید.

آرنولد متوقف نمی‌شود/ بازی در سریال با وجود عمل قلب

شوارتزنگر چند روز پیشتر فاش کرده بود که یک ضربان‌ساز به وی متصل شده و گفت صحبت در این مورد تضاد زیادی با تربیتش در اتریش دارد که هیچ‌کس در مورد مسایل پزشکی صحبت نمی‌کند. او توضیح داد که این عمل جراحی برای حل مشکل دریچه آئورت وی و نقصی است که با آن متولد شده است.

فصل نخست سریال کمدی اکشن «فوبار» با بازی شوارتزنگر ماه می پیش در نتفلیکس پخش شد و به سرعت دستور ساخت ادامه آن صادر شد. شوارتزنگر علاوه بر بازیگری در این سریال، در کنار نیک سانتورا، خالق و مجری سریال، تهیه‌کننده اجرایی آن هم هست.

در این سریال اما برونر، فورچون فیمستر، جی باروچل، آپارنا بریل، اندی باکلی، باربارا ایو هریس، گابریل لونا، میلان کارتر، فابیانا اودنیو و تراویس ون وینکل نیز ایفای نقش می‌کنند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آرنولد متوقف نمی‌شود/ بازی در سریال با وجود عمل قلب”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید