آخرین خبر

عکس// مجری که ماهیانه 20 میلیون تومان درآمد

آوای ایرانیان: این مجری مطرح صداوسیما در برنامه «دورهمی» مهمان مهران مدیری شد و به پرسش‌های او درباره مسائل مختلف پاسخ داد.

در این قسمت از برنامه «دورهمی»این مجری  آمده بود که در مقام مهمان به پرسش‌های مجری پاسخ دهد. مهران مدیری هم با اشاره به همین موضوع گفت‌وگو را آغاز کرد.

مهران مدیری از  رضا رشیدپور پرسید،چرا تصور میکنی مجری خوبی هستی؟ رشیدپور  پاسخ داد: چه کسی گفته که من مجری خوبی هستم. به تازگی به این نتیجه رسیدم که اعتماد به نفس دارم اما اینکه مجری خوبی هستم را مردم باید بگویند. در این مدت مردم به من لطف دارند و از برخوردها متوجه شدم که من را به عنوان مجری خوب قبول دارند. من با دلیل از مهمان‌ها سوال میکنم اما شما آقای مدیری من را در دور باطل می اندازی. اما در کل مردم مجری که صادق باشد و فیلم بازی نکند را دوست دارند، صداقت بسیار با اهمیت است.

مهران مدیری از رشیدپور پرسید چرا مجریان اجازه صحبت به مهمان برنامه را نمی‌دهند؟ رشید پور در این باره پاسخ داد: بیشتر ما دوست داریم به جای اینکه گوش دهیم، حرف بزنیم. مجری ها هم به همین شکل بیشتر در بین حرفهای مهمان صحبت می کنند.
مهران مدیری پرسید که چرا برخی مجریان لوس هستند؟ و رشید پور در پاسخ به این سوال بیان کرد: جلوی دوربین از حوزه ادب خارج شدن کار خوبی نیست و فکر میکنم من جزو این مجریان نیستم و سعی کردم همیشه ادب رسانه ای را رعایت کنم.

رشیدپور درباره تاریخچه فعالیت خود در این زمینه گفت: من از سال ۷۲ شروع کردم و ۲۳ سال است که در عرصه اجرا فعالیت می کنم و عشقم این است که ۲۳ سال برای مردم اجرا میکنم.

مجری «دید درشب»  که مهندس عمران است و کارگردانی و خلبانی را هم به صورت جداگانه ادامه داده در ادامه با سخن مهران مدیری درباره دولت پیشین و دولت فعلی مواجه شد. مدیری گفت: در دولت قبل هم کلی فعال بودی بعد هم در دولت فعلی، ناگهان بنفش شدی و حتی تا مرحله سخنگویی رفتی!

رشیدپور درباره کار نکردن در دولت قبل گفت: هیچ ارادتی به دولت قبل ندارم و نخواهم داشت اما افتخار می‌کنم بخشی از زندگی‌ام را در دولت فعلی فعالیت کردم.

این مجری در ادامه از درآمد ماهیانه ۲۰ میلیون تومانی خود گفت و اعلام کرد که بیشتر این درآمد از تخصص‌های دیگر او غیر از مجری بودن به دست می‌آید.

وی در پاسخ به اینکه بزرگترین شکست زندگیش چه بوده، عنوان کرد: وقتی میبینم مردم بدون آگاهی قضاوت می‌کنند، احساس شکست می‌کنم. در ادامه رشید پور درباره دخترش هلن گفت: من عاشق دخترم هستم و همه ی زندگیم در محوریت دخترم می چرخد.

پرسش پایانی مهران مدیری از رشیدپور این بود که آیا اکنون احساس خوشبختی می‌کنی؟ و رشیدپور گفت: من حالا میلیاردر هستم چراکه سرمایه‌هایی چون مردمم به من لبخند می‌زنند و به داشتن این مردم افتخار می‌کنم.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “عکس// مجری که ماهیانه ۲۰ میلیون تومان درآمد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید