آخرین خبر

ممنوع‌الکار نیستم و از کار برای تلویزیون پشیمان نمی‌شوم

آوای ایرانیان: او که سریال‌های متعددی را کارگردانی کرده است و مدت‌هاست گفت‌وگویی با رسانه‌ها نداشته، از تغییر مدیریت‌های سازمان و دیگر گروه‌ها ابراز خوشحالی کرد و گفت: من در ابتدا به تلویزیون به خاطر تغییر و تحولات اخیر همچنین بازگشت مرتضی میر‌باقری و جایگزینی شکل مدیریتی سابق را تبریک می‌گویم. مدیران شبکه تصمیم‌گیرنده هستند و می‌توانند سریال‌ها‌، فیلم‌ها و بسته‌های فرهنگی را هدایت کنند.

بهرامیان با اشاره به این موضوع که پیش از این میرباقری نشان داده که کارش را بلد است توضیح داد: مرتضی میر باقری در دوره‌ای که در تلویزیون بود رویکرد مناسب و خیلی خوبی داشت او سریال‌ها و بسته‌های فرهنگی خیلی خوبی را ارائه ‌می‌کرد، امیدوارم این دوره هم مثل دوره قبل باشد؛ البته این مسئله بستگی به بودجه مورد نظر سازمان و نحوه استفاده از متخصصان این گروه دارد. اگر روند کار مثل سابق باشد و توسط گروه قبلی پیش برود امکان دارد برآورد کار همان اندازه‌ای باشد که در حال حاضر هست اما مطمئنم با تغییر مدیریت جدید خیلی چیزها تغییر خواهند کرد.

تا بدهی ام را نگیرم کار نمی‌کنم

کارگردان «ساعت شنی» از بدقولی سازمان بابت تاخیر دستمزدهای عوامل برای سریال «جاده قدیم» گفت و این‌طور گلایه کرد: در حال حاضر برای تلویزیون هیچ کاری ندارم به دلیل این که هنوز دستمزدم را از تلویزیون برای ساخت سریال «جاده قدیم» نگرفته‌ام با این شرایط، بخش عمده‌ای از زحمات من از این سریال جبران نشده است و تا وقتی که تلویزیون، دستمزدم را بعد از سه سال تاخیر پرداخت نکند تصمیم ندارم کار جدیدی انجام بدهم. من این مسئله را خیلی زیاد و به کرات پیگیری کردم ولی متاسفانه هر بار به یک بهانه‌ای مدیر سیما‌فیلم من را راند و پاسخ مناسبی نداد.

بهرامیان در پاسخ به این سوال که آیا با وجود این شرایط و سانسورهای متعددی که در زمان پخش این اثر شد از ساخت سریال «جاده قدیم» پشیمان نیست گفت: هیچ‌وقت از کار کردن برای تلویزیون پشیمان نمی‌شوم، همیشه تلویزیون جایی است که دوست دارم در آن کار کنم و داشتن یک ارتباط بی‌واسطه با مردم برایم لذت بخش است اما به این دلیل ‌که دستمزدم را پرداخت نکردند و هیچ‌کس هم پاسخگو نیست -که این خیلی عجیب است- ناراحتم هستم.

وی همچنین شایعات مربوط به ممنوع‌الکاری‌اش را در سازمان صداوسیما تکذیب کرد و گفت: هرگز چنین چیزی برایم اتفاق نیفتاده است.

«پریناز» و «آینه شمعدون» رفع توقیف شدند و به زودی اکران می‌شوند

این کارگردان از رفع توقیف دو فیلم سینمایی‌اش به نام‌های «پریناز» و «آینه شمعدون» خبر داد و گفت: فیلم «پریناز» و «آینه شمعدون» که پیش از این توقیف شده بودند رفع توقیف شدند و در حال حاضر فیلم توقیفی ندارم. این دو فیلم پشت درهای اکران هستند و زمان اکران بستگی به پخش‌کننده‌ها دارد. متاسفانه اوضاع پخش مناسب نیست و امتیازات و مسائل خاص خودش را دارد. ناگفته نماند که فیلم «آینه شمدان» دوباره مونتاژ شد و کارهایش به اتمام رسید و تبدیل به یک فیلم کامل شده و حالا آماده دریافت پروانه نمایش است.

بهرام بهرامیان در پایان گفت: الان به‌شدت مشغولم و فاصله‌ام با تلویزیون و سینما به زودی پر می‌شود اما باید بگویم که بیش از یک کار برای ارائه دارم.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “ممنوع‌الکار نیستم و از کار برای تلویزیون پشیمان نمی‌شوم”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید