آخرین خبر

«نجومی‌بگیر‌ها» باید ضمن معرفی به مردم، در دادگاه محاکمه شوند

آوای ایرانیان: محمود پاک نیت گفت: باید مشخص شود که چه سازمان یا ارگانی مسئول رسیدگی به این حقوق‌های نجومی است و باید این افراد ضمن معرفی به مردم، در دادگاه محاکمه شوند.

محمود پاک نیت بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به منتشر شدن فیش های حقوقی برخی از مسئولین گفت: از این قضیه همه مردم شاکی هستند، چرا که اکثر افراد باید در چندین جا کار می‌کنند تا حقوقی اندک داشته باشند.

وی افزود: همه مردم ما بابت کاری که می‌کنند میزان حقوق مشخصی دریافت می‌کنند اما در این میان ناگهان می‌شنویم که مدیر یا معاون فلان اداره، فیش های حقوقی غیر متعارف دارند و این برای جامعه ما درد آور است.

بازیگر نقش حضرت یعقوب در سریال یوسف، گفت: متاسفانه برخی از مسئولینی که باید خودشان امورات مردم و مسائل اجتماعی را سامان ببخشند، حقوق های بسیار زیادی می‌گیرند و هیچ مشخص نیست که این پول ها از کجا و از کیسه چه کسانی خارج می‌شود.

محمود پاک نیت ادامه داد: باید مشخص بشود که چه سازمان یا ارگانی مسئول رسیدگی به این حقوق های نجومی است و باید این افراد ضمن معرفی به مردم، در دادگاه محاکمه شوند؛ در غیر این صورت مشخص می‌شود که افرادی که باید مسئول رسیدگی به این مشکلات باشند خودشان هم حقوق های بسیار زیاد می‌گیرند و برایشان این فاصله طبقانی مهم نیست.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “«نجومی‌بگیر‌ها» باید ضمن معرفی به مردم، در دادگاه محاکمه شوند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید