آخرین خبر

شوک خواننده پاپ در خانه های مردم!

این خواننده پاپ  می‌گوید در حال حاضر برنامه کنسرت تهران مشخص شده است که در صورت استقبال تمدید خواهد شد.

 به جرات می‌توان گفت که در میان خوانندگان پاپ کشور، هیچ کس به اندازه فرزاد فرزین به جذابیت‌های بصری اجراهایش اهمیت نمی‌دهد. او این بار هم قرار است با بهره‌مندی از دکوپاژ سینمایی شامل حرکات بدلکاری، پرفورمنس متفاوتی به نمایش بگذارد.

فرزاد فرزین درباره برنامه کنسرتی خود به هنرآنلاین گفت: از بازخوردهای آلبوم رضایت داشتم و خستگی‌ام در رفت، اجرایی در اردیبهشت ماه داشتیم که تمدید شد. اجرای بعدی ما بعد از ما رمضان روزهای ۲۹ و ۳۰ تیرماه خواهد بود. این کنسرت به مانند اجراهای قبلی به کارگردانی کیوان ملک مطیعی با سوپرایزهای ویژه همراه خواهد بود.

وی افزود: این کنسرت به مدت دو روز و چهار سئانس در سالن میلاد نمابیشگاه بین المللی تهران به تهیه کنندگی شرکت “آوای دوران” به مدیریت رسول ترابی با اجرای قطعات آلبوم “شش” و گلیچینی از آثار قبلی همراه خواهد بود.

فرزین ادامه داد: در حال حاضر برنامه کنسرت تهران مشخص شده که در صورت استقبال تمدید نیز خواهد شد. برای شهرستان‌ها صحبت شده است، اما تا زمان صدور مجوز و طی مراحل قانونی صحبتی نخواهد شد.

او اضافه کرد: فیلم کنسرت “شوک” هم بالاخره در مراحل آخر تهیه برای جهت انتشار در شبکه خانگی قرار دارد و به امید خدا بعد از ماه مبارک رمضان منتشر می‌شود. تشکر دوباره از برادران بوشهری، شرکت هنر اول، گروه کارگردانی و گروه شوک بخصوص امیرمیلاد نیکزاد که زحمت میکس این کار بر عهده‌اش بوده و البته هوادارانم که با توجه به بدقولی‌های ما و دوستانمان باز هم لطف زیادی به من داشتید. امیدوارم از دیدنش لذت ببرند.

این خواننده در پایان گفت: کار آلبوم بعدی را هم آغاز کردم و مراحل اولیه ساخت را پیش سر می‌گذارد. همچنین در اواسط تابستان یک قطعه اکتیو را بصورت سینگل منتشر خواهم کرد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “شوک خواننده پاپ در خانه های مردم!”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید