آخرین خبر

سازمان سینمایی جنایت شاهچراغ را محکوم کرد

به گزارش آوای ایرانیان متن بیانیه سازمان سینمایی به این شرح است:

حمله شنیع و ناجوانمردانه به حرم مطهر شاهچراغ(ع) باردیگر اندازه خباثت، دنائت وخوی وحشی‌گری دشمنان قسم خورده این آب و خاک را به نمایش گذاشت.

این اولین بار نیست که دست دشمنان  به خون عده‌ای از هموطنان آزاده ما آغشته می‌شود و دریغ که صدایی از رسانه‌های مدعی حقوق بشر بلند نمی‌شود. در چهار دهه گذشته دشمنان ایران اسلامی همواره کوشیده‌اند به انحای مختلف زخمی بر پیکر درخت بالنده و تناور انقلاب بزنند، اما همیشه با موج توفنده مردم انقلابی مواجه شده ، عقب نشسته‌اند.

حمله به حرم مطهر شاهچراغ ( ع) نشانه‌ای واضح و روشن از شکست سیاست‌های ریاکارانه، غیرانسانی و بدوی سردمداران غرب در طرح شعارهای انسان دوستانه و توسل به خشونت و جنایت علیه مردم مظلوم و شریف ایران است.

عمل ضدانسانی، مذبوحانه و جنایتکارانه حمله به حرم مطهر شاهچراغ( ع) که منجر به شهادت و جراحت عده‌ای از زائران این حرم شد، ادامه همان سیاست‌های مزورانه، حقیر و خونبار دشمن در ترور کور مردم عادی است.

سازمان‭ ‬سینمایی‭ ‬کشور ضمن‭ ‬محکوم کردن این عمل شنیع که آن را نشانه‌ای از استیصال دشمنان این مرز و بوم می داند از سینماگران، هنرمندان و مستندسازان کشور درخواست کرد با تبیین، تصویر و بازنمایی ابعاد چنین جنایت‌هایی، حقانیت و مظلومیت ملت ایران را در برابر نظام سلطه به نمایش بگذارند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “سازمان سینمایی جنایت شاهچراغ را محکوم کرد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید