آخرین خبر

عکس// ظاهر جدید آقای بازیگر به خاطر شیمی درمانی

آوای ایرانیان: این بازیگر سینما که این روزها در مجموعه «علی‌البدل» سیروس مقدم ایفای نقش می‌کند، به دلیل شرایط بیماری‌ و ادامه معالجاتش برای شیمی درمانی، راهی بیمارستان می‌شود.

 حسین محب اهری  درباره شرایط جسمی‌اش توضیح داد: امروز در همدان و در کنار عوامل «علی‌البدل» بودم و در فاصله‌ای که قرار است به تهران برگردم و به بیمارستان بروم، سکانس‌هایی از حضورم در این مجموعه در کنار احمد مهران‌فر ضبط شد. در سریال حضور دارم و یکی از درمان‌های بیمارانی همچون من این است که اصولا سر کار باشم و متوجه بیماری‌ام نباشم.

او سپس گفت: از روز دوشنبه قرار است برای انجام مراحل شیمی درمانی در بیمارستان بستری شوم؛ البته منتظر جواب آزمایشات و نظر پزشکم هستم و در فاصله‌ای که در مجموعه «علی‌البدل» حضور ندارم با هماهنگی دوستان سکانس‌های دیگری گرفته خواهد شد تا دوباره پس از مداوا به همدان برگردم و ادامه ایفای نقشم از سر گرفته شود. اگر ساخت مجموعه طول بکشد مراحل درمانی را در همان همدان ادامه خواهم داد.

محب اهری که در مجموعه «علی البدل» نقش رییس شورا را در روستایی ایفا می‌کند، درباره سکانس‌هایی که امروز گرفته شد، توضیح داد: امروز  قرار است از همدان به تهران بیایم؛ به همین دلیل بخش‌هایی از سکانسهایی که مربوط به شورای روستاست تصویربرداری شد و من در نقش رییس شورا و آقای احمد مهرانفر در نقش عضو علی‌البدل شورا و خانم خضرآبادی به عنوان چهره‌ی جدید سریال «علی‌البدل» در نقش دانشجو، در سکانس‌های مربوط به شورای روستا، مقابل دوربین قرار گرفتیم.

روستاهای شورین، اشتران و ورکانه لوکشن‌های اصلی این سریال همدان هستند ولی داستان اصلی در ناکجاآباد است.

«علی‌البدل» به کارگردانی سیروس مقدم و به تهیه‌کنندگی الهام غفوری در حال تولید است و محسن تنابنده و خشایار الوند از گروه نویسندگان این مجموعه طنز هستند؛ آنچه در خلاصه داستان سریال جدید سیروس مقدم آمده به این شرح است: من علی البدل هستم، فرعی، رزرو و جانشین عضو اصلی؛ حرف نزنم میگن مگه لالی، حرف بزنم میگن حق رأی نداری. خلاصه هم هستم، هم نیستم.

مهدی فخیم‌زاده، مهدی هاشمی، محسن تنابنده، احمد مهران‌فر، هومن حاجی‌عبدالهی، حسین محب‌اهری، هادی کاظمی، محمود جعفری، عزت‌الله رمضانی‌فر و … از جمله بازیگران «علی‌البدل» هستند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “عکس// ظاهر جدید آقای بازیگر به خاطر شیمی درمانی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید