آخرین خبر

خواننده منتقد محسن چاوشی روی صحنه می‌رود

آوای ایرانیان: مجید مولانیا گفت: گروه موسیقی «سور» طی روزهای ۲۶ و ۲۷ تیرماه ساعت ۲۱ و ۳۰ به خوانندگی حسام‌الدین سراج در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

به گزارش آوای ایرانیان، حسام الدین سراج چندی پیش با حضور در برنامه دورهمی مهران مدیری به اشعار این هنرمند انتقاداتی داشت که با نامهربانی هواداران چاوشی در فضای مجازی روبرو شد.

مجید مولانیا نوازنده، آهنگساز و سرپرست گروه موسیقی «سور» در خصوص اجرای آتی این گروه به فارس گفت: گروه موسیقی «سور» طی روزهای ۲۶ و ۲۷ تیرماه ساعت ۲۱ و ۳۰ در تالار وحدت روی صحنه می‌رود. این اجرا در دو بخش خواهد بود که بخش اول آن در مایه اصفهان اجرا می‌شود و بخش دوم نیز به مایه دشتی اختصاص خواهد داشت.

وی افزود: قطعاتی که در این کنسرت به اجرا درمی‌آید، قطعاتی هستند که تاکنون اجرا نشده‌اند و براساس سروده‌های شعرایی چون حافظ، مولوی، منزوی و ابتهاج ساخته شده اند. گروه «سور» متشکل از جمشید صفرزاده سنتور، حمید قنبری تنبک، امین دادوری دف و سازهای کوبه‌ای، علیرضا دریایی کمانچه، صابر صوری عود، فرنام اسکندری کمانچه آلتو و خود من به عنوان نوازنده تار و آهنگساز می‌شود.

این آهنگساز ادامه داد: اولین آلبوم گروه «سور» سال ۹۲ منتشر شد که این آلبوم با آهنگسازی بنده و خوانندگی سالار عقیلی منتشر  شد که در برج میلاد تهران، شهرستان‌ها و چند کشور خارجی هم به اجرا درآمد.

مولانیا در خصوص آثار در دست انتشار گروه «سور» نیز گفت: گروه «سور» سه مجموعه برای انتشار دار که اولین مجموعه آن به نام «در عشق زنده باید» با خوانندگی وحید تاج توسط مؤسسه ایران گام منتشر خواهد شد. ۲ آلبوم دیگر نیز با آهنگسازی جمشید صفرزاده و خوانندگی سالار عقیلی در دست انتشار قرار دارد، ضمن اینکه به زودی یکی از تصانیف جدید ما تحت عنوان «سرود کهن» در قالب نماهنگ منتشر می‌شود.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “خواننده منتقد محسن چاوشی روی صحنه می‌رود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید