آخرین خبر

بررسی 20 سال فعالیت یک گروه موسیقی توسط حسین علیزاده

آوای ایرانیان: حسین علیزاده و حمیدرضا اردلان با حضور در فرهنگسرای ارسباران تهران ضمن بررسی دو دهه فعالیت گروه موسیقی «نهفت» به سرپرستی جهانشاه صارمی به نقد آلبوم تصویری«نهفت ۱» می پردازند.

آلبوم تصویری «نهفت ۱» و دو دهه فعالیت گروه موسیقی «نهفت» به سرپرستی جهانشاه صارمی با حضور حسین علیزاده و حمیدرضا اردلان ۱۴ تیر ساعت ۲۱ در فرهنگسرای ارسباران تهران نقد و بررسی می شود.

مجموعه «نهفت ۱» با هدف به تصویر کشیدن دو دهه فعالیت گروه موسیقی «نهفت» با رویکرد آموزش موسیقی نوجوانان در گروه نوازی و تک نوازی در قالب سه DVD تصویری با عنوان طلوع، بزرگداشت غلامحسین درویش و تولدی دوباره به سرپرستی جهانشاه صارمی، نقد و بررسی می شود. جهانشاه صارمی افزون بر دو دهه سرپرستی گروه نهفت، همکاری در تدوین چند کتاب معتبر موسیقی، تالیف کتاب های آموزش تار و سه تار، انتشار چندین آلبوم موسیقی، تجربه سی ساله آموزش موسیقی گروه سنی کودک و نوجوان را در کارنامه هنری خود دارد.

این مدرس موسیقی معتقداست: «موسیقی نه به عنوان وسیله ای برای تفنن بلکه ابزاری برای بیان ارزشمندترین تفکرات و عواطف انسانی، سر لوحه آموزش های هنرجویان نوجوان گروه نهفت قرار می گیرد. از این رو، حیات و تداوم فعالیت این جریان فرهنگی را علاوه بر آموزش های اصولی و آکادمیک موسیقی در تفکر هنری و اعتقادات حاکم بر فضای آن می توان جستجو کرد.»

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “بررسی ۲۰ سال فعالیت یک گروه موسیقی توسط حسین علیزاده”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید