آخرین خبر

طنین آثار ماندگار موسیقی سینمای ایران و جهان در شمال پایتخت

آثار ماندگار موسیقی سینمای ایران و جهان را اجرا می‌کند

خبرگزاری فارس: ارکستر «ایستگاه» آثار ماندگار موسیقی سینمای ایران و جهان را اجرا می‌کند

ارکستر «ایستگاه» به رهبری رضا فانید نوزده‌ تیر ماه تعدادی از آثار ماندگار موسیقی سینمای ایران و جهان را در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه خواهد برد.

به گزارش آوای ایرانیان، گروه ایستگاه در این کنسرت به سرپرستی و خوانندگی مهدی نوروزی، به اجرای موسیقی فیلم‌های سینمایی چون «شیندرز لیست»، «رکوییم» و «رضا موتوری» خواهد پرداخت.

مهدی نوروزی خواننده این گروه در این خصوص بیان داشت: اساس کار ارکستر ایستگاه، اجرای موسیقی فیلم است و دلیل آن هم علاقه مشترکی است که اعضای گروه به موسیقی و سینما دارند واین نقطه پیوند ذهن و سلیقه اعضا محسوب می شود.

وی درادامه افزود: قطعاتی برای اجرا انتخاب کرده‌ایم که هم به لحاظ موسیقایی حائز ارزش باشند و هم به فیلم‌هایی تعلق داشته باشند که در سینما حرفی برای گفتن داشته اند. در واقع موسیقی آثار قوی و به یاد ماندنی سینمای  ایران و جهان را دراین کنسرت اجرا می‌کنیم.

نوروزی که مدرس آواز در کنسرواتوار تهران است در ادامه گفت: تعداد قطعات این اجرا ۱۷ قطعه خواهد بود که همراه با اجرای موسیقی  بخشی ازهمان فیلم نیز به نمایش درخواهد آمد. زیرا برای مخاطب ایرانی موسیقی کلاسیک خسته کننده است، به همین دلیل میکسی ازتصویر و صدا با این اجرا همراه خواهد بود.

نوروزی با بیان اینکه این گروه به زودی در ابوظبی و سوئد نیز اجرا خواهد داشت افزود : دراین اجرا آثاری از آهنگسازانی چون مجید انتظامی، بابک بیات، کارل جنگیس اجرا خواهد شد که تنظیم این قطعات را نیز رضا فانید انجام داده است.

نوروزی همچنین معتقد است با همکاری مسئولین و دراختیار گذاشتن امکانات بیشتر برای هنرمندان می‌توان به موفقیت های ارزشمندی دست یافت و در این خصوص می گوید: این گروه  از سال ۹۰ کار خود را آغاز کرد ه است و از سال ۹۳گروه به صورت ارکسترال به کارخود ادامه داده است، در این اجرا نیزاعضای گروه ۴۰ نفر هستند که مدیریت ارکستر نیز به عهده گلناز گلزاری است. علاقمندان جهت تهیه بلیت این برنامه می توانند به سایت  ایران کنسرت و یا  گیشه فرهنگسرای نیاوران مراجعه نمایند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “طنین آثار ماندگار موسیقی سینمای ایران و جهان در شمال پایتخت”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید