آخرین خبر

سنجد در انتظار بازگشت استخر به ایران!

آوای ایرانیان: تهیه کننده برنامه «سنجد» گفت: به دلیل نبودن نگار استخر در ایران به عنوان صداپیشه سنجد، فعلا نمی‌توانیم درباره تولید «سنجد» اقدامی انجام دهیم و منتظر هستیم که ایشان به ایران بازگردند.

به گزارش آوای ایرانیان، «سوسن کرامتی» تهیه کننده برنامه «سنجد» به فارس گفت: سال گذشته برنامه «سنجد» به همراه گروه «نیبا» تولید شد و روی آنتن شبکه دو رفت و بعد از پخش این برنامه هنوز اقدامی برای تولید سری جدید از این برنامه انجام نشده است.

وی ادامه داد: از آنجایی که تا به حال تهیه کنندگی چندین برنامه از سری مجموعه‌های سنجد را به عهده داشتم،‌ هنوز هم تولید این برنامه عروسکی و زنده را دوست دارم، اما به دلیل عدم حضور نگار استخر به عنوان صداپیشه سنجد، فعلا نمی‌توانیم درباره تولید «سنجد» اقدامی انجام دهیم و منتظر هستیم که ایشان به ایران بازگردند.

به گزارش فارس، سری آخر از مجموعه برنامه‌های «سنجد» در ۱۰۰ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای از شبکه دو سمیا پخش شد. پیش‌تر این برنامه در قالب «سنجد خبرنگار» از همین شبکه پخش می‌شد. نگار استخر صداپیشه سنجد، محمد اعلمی (خالق،سازنده و عروسک گردان سنجد) و پیمان فاطمی از عروسک‌گردان‌های این عروسک محبوب بودند.

عروسک «سنجد» از عروسک‌های محبوب دهه ۶۰ تلویزیون به شمار می‌رود که در سالهای اولیه حضورش در تلویزیون،‌ نگار استخر عروسک گردان و صداپیشه آن بود و در سالهای بعدی محمد اعلمی و پیمان فاطمی به ترتیب این عروسک را بازی می‌دادند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “سنجد در انتظار بازگشت استخر به ایران!”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید