آخرین خبر

مجلس کانادا از ناظری‌ها تقدیر کرد

آوای ایرانیان: حافظ ناظری با همراهی شهرام ناظری و گروه بین‌المللی “ناگفته” چندی پیش تمرینات خود را در کانادا آغاز کرد و اولین اجرای خود را ۱۳ اکتبر (۲۱ مهرماه) در اتاوا روی صحنه بردند.

به گزارش آوای ایرانیان، کنسرت “ناگفته” با اجرای شهرام ناظری و حافظ ناظری یکشنبه ۲۹ مهر در سالن ۳۵۰۰ نفرِ “سونی سنتر” همراه با تقدیر مجلس کانادا برگزار شد.

در متن این تقدیر آمده است: از شما سپاسگزاری می‌کنیم که استعداد اسطوره‌ای و نبوغ هنری‌تان را با مردم تورنتو درمیان گذاشتید و بدانید که طرفدارهای بسیار زیادی در اینجا دارید

استاد شهرام ناظری ضمن خوش‌آمد گویی به حضار از این‌که در کنسرت “ناگفته” شرکت کردند تشکر کرد و گفت: بسیار سپاسگزاریم که با سختی خودتان را به این کنسرت رسانده‌اید.

حافظ ناظری خالق اثر “ناگفته” نیز ضمن تشکر از همراهی مردم حرف‌هایش را این‌گونه آغاز کرد: هدف این کنسرت این است که فرهنگ شنیداری مردم را عوض کند. ما می‌توانستیم قطعه‌های خاطره‌انگیز انجام بدهیم، اما کار سخت را انتخاب کردیم تا بر شما و نسل جوان دوستدار موسیقی تأثیر بگذاریم و از طریق موسیقی با جهان ارتباط برقرار کنیم.

حافظ ناظری با همراهی شهرام ناظری و گروه بین‌المللی “ناگفته” چندی پیش تمرینات خود را در کانادا آغاز کرد و اولین اجرای خود را ۱۳ اکتبر (۲۱ مهرماه) در اتاوا روی صحنه بردند. این در حالی است که ۱۴ اکتبر (۲۲ مهرماه) مونترال میزبان حافظ ناظری و گروهش بود.

همچنین اعضای گروه ۲۱ اکتبر مصادف با ۲۹ مهرماه به تورنتو سفر کردند. ۲۷ اکتبر (۵ آبان‌ماه) کلگری و در نهایت ۲۸ اکتبر (۶ آبان‌ماه)، ونکوور میزبان فصل جدیدی از “ناگفته” خواهد بود.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “مجلس کانادا از ناظری‌ها تقدیر کرد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید