آخرین خبر

چاوشی تا یک قدمی کنسرت!

آوای ایرانیان: انتشار ویدئوی اجرای زنده جاوشی در هفته گذشته نه تنها با استقبال و توجه هوادارانش مواجه شد بلکه امید گذاشتن کنسرت از سوی این هنرمند را پس از سال‌ها یک گام به واقعیت نزدیک کرد. از سوی دیگر این ویدئو با گمانه زنی‌های مختلفی همراه شد که محسن چاوشی هیچ کدام از آن‌ها را تکذیب نکرد به خصوص که در آخرین مصاحبه‌های خود نیز گفته بود به وقتش کنسرت خواهد گذاشت.

البته سال گذشته نیز چنین احتمالی مطرح شده بود اما چاوشی مثل همیشه ابراز تمایل به برگزاری کنسرت نکرده و در این باره گفته بود: «آخر در اینجا کنسرت بیشتر به جنگ شادی می‌ماند تا کنسرت موسیقی. برف شادی بزنند و یکباره از توی جعبه دربیایند و روی سن ظاهر شوند. صدابردار خوب هم که نداریم. برای همین در اغلب کنسرت‌ها نه هارمونی وجود دارد نه آن صداهایی که لازم است مخاطب موسیقی از سازها بشنود و صدابرداری بشود. فقط یک کار و باری به هر جهت، ارائه می‌شود که من اهلش نیستم» با توجه به اینکه مسائل فنی برای این خواننده یکی از مهم‌ترین دلایل برگزار نکردن کنسرت است، با انتشار ویدئوی اجرای زنده ظاهراً این مشکل هم حل شده و باید منتظر اجرای او روی سن باشیم. اجرایی که احتمالاً یکی از بزرگترین اجتماعات فرهنگی هنری را در سال‌های اخیر رقم خواهد زد.

شنیده‌ها نیز حاکی از آن است که کارشناسان، اجرای زنده ویدئویی چاوشی را مطلوب ارزیابی کرده‌اند و شک و شبهه‌های مختلف درباره اینکه چاوشی به دلایلی از پس اجرای زنده بر‌نمی‌آید برطرف شده. البته چاوشی در گفت‌ و گویی با مدآنلاین دلیل انتشار دادن ویدئوی اجرای زنده‌اش را حمایت و جلب رضایت هوادارانش که در این چند ساله در مقابل حملات از او دفاع می‌کردند دانسته بود.

با توجه به اینکه گفته می‌شود محسن چاوشی از محبوب‌ترین چهره‌های این عرصه است و برخی حتی او را پرطرفدارترین خواننده این سال‌ها دانسته‌اند، باید دید چاوشی بالاخره تصمیم می‌گیرد پاسخی به هوادارانش که در این سال‌ها با او بیش از یک دهه همراه بوده‌اند بدهد یا نه؟

 

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “چاوشی تا یک قدمی کنسرت!”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید