آخرین خبر

سراج در تالار وحدت می‌خواند

آوی ایرانیان: گروه موسیقی «سور» به خوانندگی «حسام‌الدین سراج» و آهنگسازی «مجید مولانیا» با عنوان «سرود کهن» ۲۵ و ۲۶ تیرماه در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش آوای ایرانیان، مجید مولانیا – آهنگساز گروه سور – درباره این کنسرت‌ها به روابط عمومی گروه موسیقی «سور» گفت: نام «سرود کهن» برگرفته از نام یکی از تصانیف این مجموعه و از سروده‌های استاد ابتهاج است و بر همین اساس، این تصنیف به او تقدیم شده است. همچنین در این کنسرت‌ها تصانیف جدیدی که روی اشعار شعرایی مانند مولانا و حافظ ساخته شده‌اند، اجرا می‌شوند. این برنامه در دو قسمت و در مایه‌های اصفهان و دشتی طراحی شده است.

او درباره فعالیت‌های گروه «سور» نیز اظهار کرد: این گروه سه مجموعه برای انتشار دارد که اولین مجموعه به نام «در عشق زنده باید» با خوانندگی وحید تاج منتشر خواهد شد و دو مجموعه دیگر نیز با آهنگسازی جمشید صفرزاده و خوانندگی سالار عقیلی در دست انتشار است.

جمشید صفرزاده (سنتور)، حمید قنبری (تنبک)، علیرضا دریایی (کمانچه)، صابر سوری (عود)، امین دادوری (دف)، فرنام اسکندری (کمانچه آلتو) و مجید مولانیا (تار) به‌عنوان نوازنده‌های گروه موسیقی «سور» در این اجراها به هنرنمایی خواهند پرداخت.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت‌های این کنسرت می‌توانند به سایت ایران‌کنسرت مراجعه کنند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “سراج در تالار وحدت می‌خواند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید