آخرین خبر

اجرای «هوش پشه‌ای» با صدای هوتن شکیبا، ژاله صامتی و سعید چنگیزیان

به گزارش  آوای ایرانیان  به نقل از روابط عمومی تالار هنر، نمایش «هوش پشه ای» نوشته و کارگردانی سامان کرمی، مشاور کارگردان و مجری طرح مینا گلپایگانی است که با حضور افتخاری سه هنرمند شناخته شده تئاتر هوتن شکیبا، ژاله صامتی و سعید چنگیزیان روی صحنه می‌رود. این نمایش از ۳ اسفند ساعت ۱۹ به تالار هنر می‌آید.

هوتن شکیبا در این نمایش صدای هوش مصنوعی را بر عهده دارد. ژاله صامتی و سعید چنگیزیان نیز در تماس تصویری حضور دارند.

در خلاصه داستان نمایش «هوش پشه ای» به کارگردانی سامان کرمی آمده است: «این نمایش ماجرای پسری را نشان می دهد که در خانه تنها است و وابستگی شدیدی به اینترنت و فضای مجازی دارد و از ارتباطات اجتماعی و عواطف انسانی دوری می کند. پسر سعی می کند مشکلات واقعی و حتی ساده در زندگی را با استفاده از اطلاعات موتور جستجوگر و هوش مصنوعی حل کند اما … .»

اجرای «هوش پشه‌ای» با صدای هوتن شکیبا، ژاله صامتی و سعید چنگیزیان

بازیگران این نمایش به ترتیب حروف الفبا، الهه اصغری، علی بیگی، فائزه صدر، نفیسه فتحی و بازیگران نوجوان نیز یاسین وطن خواه، برسام نوری اسکویی هستند.

طراحی صحنه این نمایش را مجتبی مهدی، آهنگسازی را حسین شعاعی، طراحی جلوه های بصری و نوری را ولی ثقفی، طراحی نور را حسین اکبری، طراحی لباس را نسیم ملکی، طراحی گریم را حسین تبریزی، بادی پرکاشن را کیمیا مظفری، دستیاری کارگردان و برنامه ریزی را کیمیا مظفری، گروه کارگردانی اکرم فرهی، نرگس پروانیا و سپیده شریعت مقدم، عکاسی و ساخت تیزر را کیانوش سلطانی متین، ساخت موشن و تصاویر ویدیویی را متین بهشتی، مسعود بهشتی، بهار صلواتچی و علی باوفا و طراحی پوستر و بروشور را کیانوش سلطانی متین بر عهده دارند.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “اجرای «هوش پشه‌ای» با صدای هوتن شکیبا، ژاله صامتی و سعید چنگیزیان”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید