آخرین خبر

محسن چاوشی محبوب‌ترین خواننده 5 سال اخیر/ پاشایی و خواجه امیری در رده‌های بعدی

آوای ایرانیان: محسن چاوشی – خواننده پاپ – در نظرسنجی تارنمای  mytop10 که همراه با  برنامه دید در شب برگزار شد، از سوی کاربران به عنوان برترین و محبوب ترین خواننده پنج سال اخیر کشورمان  شناخته شد.
به گزارش خبرنگار آوای ایرانیان در این نظرسنجی که مسئولین برپایی آن ۱۹ خواننده را در لیست خود جای دادند از مخاطبان خود خواستند به یکی از این ۱۹ نفر رای بدهند و البته در این میان “گزینه سایر خوانندگان” را نیز برای طرفداران سایر خواننده ها جای داده بودند اما نکته جالب در این نظرسنجی، اینکه “گزینه سایر خوانندگان” نسبت به ۹خواننده این لیست رای بیشتری آورده که این نشان دهنده آن است که مسئولین برپایی این نظرسنجی انتخاب کاملی در گزینه های خود نداشتند.

در این نظرسنجی که ۱۷ هزار و ۹۳۸ نفر شرکت کردند محسن چاووشی با اختلاف چشم گیری نسبت به دیگر کاندیداها در جایگاه اول انتخاب کاربران قرار گرفت و بعد از وی مرحوم مرتضی پاشایی و احسان خواجه امیری نفرات دوم و سوم این نظرسنجی شدند.

بنیامین بهادری، همایون شجریان، شهرام شکوهی، محسن یگانه، سیروان خسروی و بابک جهانبخش هم به ترتیب نفرات چهارم تا دهم این نظرسنجی هستند.

شایان ذکر است رضا صادقی، فرزاد فرزین، مازیار فلاحی، رضا یزدانی، فریدون آسرایی، حمید عسگری، بهنام صفوی، علی لهراسبی و امیر تاجیک نیمه ی دوم جدول و رتبه های یازده تا نوزده را کسب کرده اند .

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “محسن چاوشی محبوب‌ترین خواننده ۵ سال اخیر/ پاشایی و خواجه امیری در رده‌های بعدی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید