آخرین خبر

عکس+ ظریف و همسرش در کنسرت

خبرگزاری فارس: ظریف و عراقچی به تماشای کنسرت سراج نشستند

آوای ایرانیان: محمد جواد ظریف و سید عباس عراقچی شب گذشته با حضور در تالار وحدت تهران به تماشای کنسرت موسیقی «سور» به خوانندگی حسام‌الدین سراج نشستند.

 به گزارش آوای ایرانیان ، گروه موسیقی «سور» شب گذشته ساعت ۲۱ و ۳۰ در تالار وحدت روی صحنه رفت. این کنسرت در دو بخش اجرا شد که بخش اول آن در مایه اصفهان و بخش دوم نیز به مایه دشتی اختصاص داشت.

قطعاتی که در این کنسرت به اجرا درآمد، قطعاتی بودند که پیش از این تاکنون اجرا نشده‌ بودند. این قطعات براساس سروده‌های شعرایی چون حافظ، مولوی، منزوی و ابتهاج ساخته شده‌اند.

گروه «سور» را در این اجرا جمشید صفرزاده سنتور، حمید قنبری تنبک، امین دادوری دف و سازهای کوبه‌ای، علیرضا دریایی کمانچه، صابر صوری عود، فرنام اسکندری کمانچه آلتو و مجید مولانیا به عنوان نوازنده تار و آهنگساز همراهی می‌کردند.

محمد جواد ظریف و سید عباس عراقچی شب گذشته با حضور در تالار وحدت تهران به تماشای کنسرت موسیقی «سور» به خوانندگی حسام‌الدین سراج نشستند.

قرار بود حسام‌الدین سراج امشب نیز در تالار وحدت روی صحنه برود اما بنابر گفته مجید مولانیا سرپرست گروه سور روز شنبه (۲۶ تیرماه)  برای برگزاری کنسرت مناسب نبوده و بر همین اساس تصمیم گرفته شده که اجرای دوم سراج به یک آخر هفته دیگر در آینده‌ای نزدیک موکول شود.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “عکس+ ظریف و همسرش در کنسرت”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید