آخرین خبر

“فامیل دور” به شکرستانی ها پیوست

آوای ایرانیان: جموعه عروسکی «شکرستان» به کارگردانی فواد صفاریان‌پور و تهیه‌کنندگی جواد فرحانی در حال ساخت است.

این مجموعه عروسکی داستان‌های کهن ایرانی را در یک شهر خیالی روایت می‌کند. داستان این مجموعه قابلیت این را داشت که با همه نکاتش به همراه یک گروه قوی صدا‌پیشگی ساخته شود. در مجموعه انیمیشن «شکرستان»، هشت شخصیت اصلی حضور داشتند که از جمله آنها می‌توان به ننه قمر، اسکندر، بهلول، پادشاه، وزیر، پهلوان و نوچه‌هایش، قاضی و راوی اشاره کرد که در سری جدید، شخصیت‌های دیگری نیز به کار اضافه شده‌اند اما عوامل ساخت این مجموعه عروسکی روز گذشته اعلام کردند که چه بازیگرانی قرار است صداپیشه عروسک‌های «شکرستان» باشند.

شخصیت ننه قمر، پیرزنی با لهجه اصفهانی است که توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده است. شبنم مقدمی، صداپیشگی ننه قمر را بر عهده دارد. مقدمی پیش از این تجربه کار صداپیشگی را نداشته است و این که آیا در صداپیشگی مانند بازیگری چقدر توانمند است را بعد از دیدن «شکرستان» متوجه خواهیم شد.

نازنین بیاتی؛ بازیگر سینما با توجه به سابقه‌اش در کارهای عروسکی این بار در مجموعه «شکرستان» علاوه بر صداپیشگی کاراکتر رویا و پیشگو، یکی از شخصیت‌های جدید، طراح لباس این کارعروسکی است.

در سری پیشین «شکرستان» مرتضی احمدی راوی داستان بود اما در مجموعه جدید علیرضا ناصحی این کار را به عهده گرفته است که تا به حال در فیلم سینمایی «دیو و دلبر» و «در به درها» -که کار عروسکی هستند- حضور داشته است.

همچنین بهادر مالکی که پیش از این در مجموعه «کلاه قرمزی» صداپیشگی فامیل دور یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های «کلاه قرمزی» را بر عهده داشته است در مجموعه «شکرستان» جای پادشاه و جاج زاده صحبت می‌کند.

امیر سلطان‌احمدی؛ مشاور بخش عروسکی برنامه «خندوانه» در «شکرستان» صدای بهلول و کیا را گویندگی می‌کند. احمدی پیش از این صداپیشگی پسرعمه‎‌زا را انجام داده است.

محمد لقمانیان؛ عروسک گردان فامیل دور در مجموعه «کلاه قرمزی» و همچنین صداپیشه شیپور در فیلم سینمایی «شهرموش‌ها۲» که یکی از فعالان این حوزه است، در شکرستان صدای وزیر و خواجه الماس را می‌گوید.

اسکندر شخصیتی پرفروش‌ترین عروسک این اثر بوده است و آزاده مویدی‌فرد که پیش از این کار صداپیشه عروسک‌هایی نظیر چرا در «انیمیشن‌های نیروی انتظامی»، نارنجی در «شهرموش‌ها۲» و… بوده است، در مجموعه عروسکی «شکرستان» صداپیشه اسکندر خواهد بود. ضمن این‌که در کنار شخصیت اسکندر قرار است به‌جای فریدون و شمسی هم سخن بگوید.

حسام محمودیغ بازیگر سریال «زعفرانی» در «شکرستان» صداپیشه شخصیت صفدراست و شیما بخشنده؛ عروسک‌گردان آقوی همساده و دختر همسایه، صدای نوزاد۱ را که یکی از شخصیت‌های جدید این مجموعه عروسکی است می‌گوید.

وحید نفر که اغلب در حیطه بازیگری فعالیت داشته است، یکی از افرادی است که به جای شخصیت‌های مصادره و پیرپلاسی صحبت می‌کند. همچنین مهدی شاه‌پیری؛ بازیگر و فعال عروسکی نیز در «شکرستان» صدای دو شخصیت جدید به نام‌های لولویی و آقای ناگوار را می‌گوید.

باید منتظر ماند و خروجی این کار را تماشا کرد و دید آیا مانند سری اول که به صورت انیمیشن تولید شد می‌تواند جذاب باشد یا نه؟!

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در ““فامیل دور” به شکرستانی ها پیوست”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید