آخرین خبر

عکس/ احسان کرمی جای نیما رئیسی را در نوشه گرفت

آوای ایرانیان: گروه موسیقی تلفیقی «نوشه» به سرپرستی نیوشا بریمانی، در تاریخ ۲۸ مردادماه، این‌بار به خوانندگی احسان کرمی، آثار قدیمی و خاطره‌انگیزی را در برچ آزادی اجرا می‌کند.

گروه «نوشه» که تابستان سال گذشته با حضور نیما رئیسی به عنوان خواننده به اجرای موسیقی پرداخت، این‌بار با احسان کرمی که اولین تجربه حضورش روی استیج به دومین «جشن سالانه موسیقی ما» برمی‌گردد (زمزمه قطعه «گل گلدون من» از سیمین غانم)، قطعات قدیمی و خاطره‌انگیزی را اجرا می‌کند. نیوشا بریمانی درباره فعالیت‌های گروه «نوشه» به «موسیقی ما» می‌گوید: «قرار است تا آخر تابستان با گروه «نوشه» روی صحنه برویم ولی خواننده گروه تغییر کرده و این‌بار با احسان کرمی به اجرای برنامه می‌پردازیم. مجوزهای لازم گرفته شده و قرار است علاوه بر اجرای آثاری از اساتید قدیمی مثل آقای روحانی و همایون خرم، یک قطعه جدید با آهنگسازی رضا تاجبخش و شعری از بابک صحرایی هم اجرا کنیم.»

این نوازنده کمانچه درباره تجربه همکاری‌اش با احسان کرمی می‌گوید: «پارسال که از نیما رئیسی جدا شدیم، تصمیم گرفتم با خواننده دیگری کار کنم. البته ما تجربه خوبی با هم داشتیم اما به لحاظ کاری بایکدیگر تفاهم نداشتیم. بعد از آن هم احسان کرمی به من پیشنهاد شد که به شدت استقبال کردم چراکه او گوش موسیقایی بسیار قوی دارد؛ او به هر حال خواهرزاده بیژن ترقی هم هست و به همین دلیل گوشش با موسیقی بسیار آشنا است. ما این‌سری مشکلی در تمرین‌ها نداشتیم. به هر حال حرفه آقای رئیسی موسیقی نبود و طبیعتاً مثل هر کاری برای رسیدن به نتیجه مطلوب مستلزم تمرین‌ها با تعداد بالا بودیم. اما این‌بار خیلی راحت‌تر پیش رفتیم چراکه احسان کرمی خواننده بسیار خوبی است در حدی که گاهی فکر می‌کنم تجربه خوانندگی حرفه‌ای داشته است و الان هم گروه کاملا آماده است.»

از نیوشا بریمانی دو سال پیش آلبوم بی‌کلام «نیوش» با حضور جمعی از بهترین آهنگسازان و نوازندگان ایران، از جمله پدرام و میلاد درخشانی، رضا تاجبخش، مسعود همایونی، همایون نصیری، نیکان و… منتشر شد. او این‌بار هم خبر از یک آلبوم جدید می‌دهد و می‌گوید: «گروه «نوشه» یک آلبوم تصویری هم دارد که البته ترجیح می‌دهم آن را در آرشیو گروه نگهداری کنم اما به احتمال زیاد بعد از کنسرت، با احسان کرمی یک آلبوم صوتی ضبط خواهیم کرد.»

احسان کرمی را در این کنسرت رضا لمعانی (گیتار)، مینو قاسم‌پور (قانون)، نیلوفر ابراهیمی (فلوت)، غزل مهدوی (پیانو)، عسل ملک‌زاده (دف و پرکاشن)، مهرناز دبیرزاده (پرکاشن و تمبک)، سامان بهشتی (درامز)، کیوان فرشیدنیا (گیتارباس) و نیوشا بریمانی (کمانچه، همخوان و سرپرست گروه) همراهی می‌کنند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “عکس/ احسان کرمی جای نیما رئیسی را در نوشه گرفت”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید