آخرین خبر

“ویترین” در خانه های مردم

آوای ایرانیان: مجموعه ویدئویی مسابقه استعدادهای برتر با عنوان “ویترین” از سه‌شنبه ۱۲ مردادماه توسط شرکت هنرنمای پارسیان به تهیه‌کنندگی محسن احتشامی روانه شبکه نمایش خانگی می‌شود.

به گزارش آوای ایرانیان، محسن احتشامی تهیه‌کننده و کارگردان مجموعه “ویترین” با اعلام این خبر در نشست خبری گفت: در واقع مسیر طولانی را سپری کردیم تا توانستیم پروانه ساخت “ویترین” را دریافت کنیم و از سویی دیگر این برنامه در ابتدا با عنوان “کشف استعدادهای ایران”  مطرح شده بود که بنا به تشخیص مسئولین مربوطه وزارت ارشاد به “ویترین” تغیر نام یافت .

وی ادامه داد: یکی از سیاست های اصلی عوامل تولید این برنامه در راستای دور کردن خانواده‌ها از ماهواره‌ها بوده است و بر همین اساس خواسته‌ایم یک خوراک فرهنگی مناسب برای خانواده‌ها به تولید برسانیم.

وی تصریح کرد: از سویی دیگر برخی استعداهای هنری کشور به دلیل نداشتن رابطه های خاص و یا حامی مالی، هیچگاه نمی توانند استعدادهای خود را بروز دهند و ما امیدواریم برنامه “ویترین” بتواند در این راستا گام های مهمی برداریم.

احتشامی افزود:  برنامه “ویترین” سه سال پیش با حضور سه تهیه‌کننده حسین توتونچیان در بخش موسیقی، مرتضی شایسته  و علی عطشانی در بخش سینما به عنوان داوران برنامه کلید خورد و بنده هم در بخش تهیه کنندگی آثار جنبی به عنوان داور حضور داشته ام.

وی در ادامه در خصوص تعداد متقاضیان حضور در این برنامه گفت: در مرحله نخست حدود ۵۰۰ نفر متقاضی حضور در مسابقه بودند که از میان این افراد داوران نهایتا ۲۱ نفر را انتخاب کردند تا این افراد با هم به رقابت یپردازند تا در نهایت نفر نخست  مسابقه برنده جایزه نقدی ۱۰۰ میلیون تومانی “ویترین” شود تا به این ترتیب پرونده فصل نخست “ویترین” بسته شود.

احتشامی ادامه داد: ما در این برنامه هیچ وجهی از شرکت‌کنندگان برای حضور در “ویترین” دریافت نکرده ایم زیرا نگاهمان به جوانان هنرمند در عرصه های مختلف، یک نگاه حمایتی بوده است و از سوی دیگر امیدواریم مخاطبان این برنامه با خرید سی دی اورجینال “ویترین” از عوامل این برنامه حمایت های لازم را به عمل آورند.

“ویترین” با حضور جواد یحیوی به‌عنوان مجری، هومن حاجی عبدالهی مجری پشت صحنه در ۸۰ تا ۱۰۰ هزار نسخه عرضه می‌شود.

گقتنی است، برنامه “ویترین” در رشته‌هایی چون موسیقی، بازیگری، اجرا، تقلید صدا، حرکات نمایشی و ابداعات جدید از سه شنبه هفته آینده با اجرای جواد یحیوی و هومن حاجی عبدالهی به خانه های مردم می‌آید.
منبع: نسیم

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در ““ویترین” در خانه های مردم”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید