آخرین خبر

صدور مجوز 56 آلبوم موسیقی

آوای ایرانیان: دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز ۵۶ آلبوم و ۱۶۲ اجرای صحنه‌ای را از ابتدای سال ۹۵ تا کنون، صادر کرده است.

به گزارش آوای ایرانیان، مجوز ۵۶ آلبوم صوتی از ابتدای سال ۱۳۹۵ تاکنون صادر شده است، که شامل ۱۸ آلبوم کلاسیک ایرانی، ۳۲ آلبوم پاپ، ۱ آلبوم محلی، ۱آلبوم تلفیقی، ۳ آلبوم کلاسیک است. از این میان، می توان به آلبوم”طریق عشق” به آهنگسازی زنده یاد پرویز مشکاتیان با خوانندگی محمدرضا شجریان،  آلبوم “خروش” به آهنگسازی مجید درخشانی با خوانندگی مجتبی عسگری، آلبوم “آموزش نی” با اجرای عبدالنقی افشارنیا، آلبوم “نشود فاش” به آهنگسازی محمد امین اکبرپور و با خوانندگی مهدی مبتقا، آلبوم “دیده بیدار” با خوانندگی فرمان فتحعلیان، آلبوم “دیوانه وار” با خوانندگی حمید عسگری، آلبوم “معجزه” به خوانندگی بهنام صفوی و آلبوم “حالم خوبه” به خوانندگی بابک جهانبخش اشاره کرد.

همچنین مجوز ۲ آلبوم تصویری نیز طی همین روزها با نام “سرزمین بیکران” به آهنگسازی سلمان محمدی، محسن الهامیان ، پیمان خازنی و پرواز همای و تنظیم و خوانندگی پرواز همای و همچنین در حوزه موسیقی نواحی و اقوام  آلبوم تصویری “گروه آوای موج” به خوانندگی علی عباسی صادر گردیده است. در ادامه می توان به صدور مجوز ۱۸ تک آهنگ که شامل ۱۵ مورد پاپ و ۳ مورد کلاسیک ایرانی است، اشاره کرد.

بنا بر همین گزارش ۱۶۲ اجرای کنسرت نیز در سبک های متفاوت در تهران و شهرستان ها با مجوز دفتر موسیقی از ابتدای سال برگزار گردید که از این تعداد، ۵۰ اجرای موسیقی کلاسیک ایرانی، ۱۴ اجرای موسیقی فولکلوریک، ۶ اجرای موسیقی مخصوص بانوان، ۴۰ اجرای موسیقی پاپ، ۴۱ اجرای موسیقی تلفیقی، ۸ اجرای موسیقی کلاسیک، ۳ اجرای موسیقی کودک برگزار شده است.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “صدور مجوز ۵۶ آلبوم موسیقی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید