آخرین خبر

حاشیه های جشن حافظ، جنتی را به مجلس کشاند

آوای ایرانیان: سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس درباره واکنش کمیسیون متبوعش به جشن حاشیه‌ساز حافظ با بیان اینکه با این گونه موارد برخورد جدی خواهیم داشت، از احضار علی جنتی به مجلس خبر داد و تاکید کرد: اینگونه هنجارشکنی‌ها در حوزه فرهنگی نمره منفی را برای وزیر ارشاد در پی دارد.

 به گزارش آوای ایرانیان، احد آزادی‌خواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تسنیم، درباره واکنش کمیسیون متبوعش به جشن حاشیه‌ساز حافظ، اظهار کرد: قاعده کلی کمیسیون فرهنگی مجلس این است که در مقابل این‌گونه اقدامات که با آموزه‌‌های اسلامی در تناقض است و گسترش ناهنجاری و ولنگاری فرهنگی‌ را به دنبال دارد، برخود جدی انجام دهد.

وی با تاکید بر اینکه اینگونه هنجارشکنی‌ها در حوزه فرهنگی نمره منفی را برای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی دارد، متذکر شد: قطعاً پس از اولین جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس در روزهای آینده، موضوع احضار علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را برای توضیح درباره اقدامات هنجارشکنانه جشن حافظ بررسی می‌کنیم.

حجت الاسلام آزادی‌خواه با بیان اینکه تجربه گذشته نشان می‌دهد که مسئولان وزارت ارشاد توجه چندانی به مقابله با ولنگاری فرهنگی ندارند، اظهار کرد: این اتفاق تاسف‌برانگیز که دور از انتظار هم نبود، موجب ناراحتی خانواده‌های معظم شهدا و دلسوزان نظام شده است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “حاشیه های جشن حافظ، جنتی را به مجلس کشاند”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید