آخرین خبر

محمد علیزاده از «برادر» گفت/ دعای خواننده پاپ برای المپیکی‌ها

آوای ایرانیان: محمد علیزاده خواننده موسیقی پاپ در تازه ترین کنسرت خود که دیشب برگزار شد برای ورزشکاران ایرانی در المپیک ریو آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش آوای ایرانیان، مهر نوشت:  محمد علیزاده خواننده موسیقی پاپ کشورمان پنجشنبه شب هفتم مرداد در تازه ترین کنسرت تابستانه خود که به همت موسسه فرهنگی هنری ایران گام به مدیریت صدرالدین حسین خانی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، شب پرشوری در کنار دوستان قدیمی اش برای مخاطبان فراهم کرد.

در این کنسرت که همانند دیگر اجراهای این سال های پاپ از کیفیت صدای نامطلوب سالن میلاد برخوردار بود و تلاش گروه صدابرداری هم چندان بر کلیت ماجرا تاثیر چندانی نمی گذاشت، علیزاده که این روزها به یکی از پرکارترین و پرطرفدارترین خوانندگان پاپ کشورمان تبدیل شده قطعاتی از تیتراژهای منتخب مجموعه های تلویزیونی، تک آهنگ های جدید و آثار منتخب آلبوم های «دلت با منه» و «سورپرایز» را برای طرفداران خود اجرا کرد. میلاد ترابی، شهاب اکبری از دوستان و همکاران قدیمی این خواننده به همراه حمید سوریان قهرمان کشتی فرنگی کشورمان در این کنسرت به عنوان مهمان ویژه حضور داشتند.

این خواننده در ابتدای کنسرت خود که این بار با طراحی صحنه متفاوتی برای نوازندگان چیده شده بود، خطاب به تماشاگران گفت: امیدوارم امشب با ارکستری که به اعتقاد من یکی از بهترین نوازندگان موسیقی پاپ ایران هستند، شاهد یکی از بهترین کنسرت ها باشید. البته بنده به جهت اینکه تا کنسرت شیراز دو روز وقت استراحت دارم تصمیم دارم امشب برای شما بترکانم.

«بی تو آینده ناخوشاینده»، «هواتو کردم»، «احساس»، «برادر»، «فکرش هم نکن»، «کجا میری»، «بی حوصله»، «حس آرامش»، «همینکه هست»، «برگرد» و «جز تو» از جمله آثاری بودند که علیزاده در این کنسرت آنها را برای طرفداران خود اجرا کرد. تلاش برای تغییر محتوای سروده برخی از شاعران و جایگزینی کلماتی غیر از متن ترانه اصلی که تا حدی از عادات همیشگی کنسرت های محمد علیزاده است از جمله نکات جالب توجه کنسرت شب گذشته این خواننده پاپ بود.

وی در حین اجرای برخی از قطعه های کنسرت از جمله «برادر» بیان کرد: خدا را شکر می کنم که این قطعه توانسته مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد. این ترانه یکی از آثاری است که حرف دل من بود و مدت ها بود دوست داشتم این گونه برای مردم خوانده شود. حالا هم خیلی خوشحالم که شما مردم عزیز توانستید حرف دلم را گوش کنید.

علیزاده در بخش دیگری از کنسرت خود که این بار هم با استقبال هوادارانش برگزار شده بود ضمن تقدیر از حضور حمید سوریان در کنسرت پنجشنبه شب برای این کشتی گیر جهانی و سایر ورزشکاران شرکت کننده در المپیک ریودوژانیرو آرزوی کسب مدال کرد که این صحبت ها با تشویق مخاطبان در سالن همراه شد.

این خواننده پاپ در بخش پایانی کنسرت خود که با اجرای قطعه «جز تو» همراه شد طی سخنانی خطاب به طرفدارانش گفت: من در موسیقی از درجه صفر شروع کردم و از آن زمان تا امروزی که فکر می کنم دوران طلایی خود را سپری می کنم همواره خدای بزرگ را در کنار خود دیدم. من می دانم خدای مهربان همیشه با من بوده و خواهد بود. به همین جهت هر زمان که می خواهم روی صحنه بیایم از پروردگارم می خواهم محبت مردم را از من دریغ نکند، چون می دانم اگر این کمک خدا و محبت مردم نبود امکان نداشت که در این صحنه حضور پیدا کنم تا شما عزیزان من را تشویق کنید.

وی افزود: اگر تا به امروز به موفقیت، شهرت و پول دست یافته ام یک روزی هم اینها برای منِ محمد علیزاده تمام می شود اما آن چه می ماند یاد و شکر پروردگار مهربان است که هیچکدام از ما نباید آن را فراموش کنیم. به اعتقاد من تنها خداست که می ماند. امیدوارم خداوند به آنهایی که بخشنده نیستند، بخشندگی و به آنهایی که سر هم کلاه می گذارند حال خوب عطا کند.

علی‌اصغر پورنگهبان گیتار باس، محمد شعبانی پرکاشن، علیرضا شهبازی گیتار الکتریک، بهمن میرزازاده بوزوکی، ایمان ذاکری درامز، اشکان موسوی سولیست ویولن، سعید عباسی کیبورد، اشکان صدیق‌آذر لانچ پد و امیرحسین اویسی ـرهبر ارکستر و نوازنده پیانو و کیبورد گروه نوازندگان کنسرت را تشکیل می دادند.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “محمد علیزاده از «برادر» گفت/ دعای خواننده پاپ برای المپیکی‌ها”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید