آخرین خبر

روایت شهرام شکوهی از حضورش در مسابقه شبکه ماهواره‌ای به داوری خواننده لس‌آنجلسی

آوای ایرانیان: شهرام شکوهی، خواننده موسیقی تلفیقی کشورمان را خیلی ها از زمان حضورش در یکی از مسابقات مشهور خوانندگی یکی از شبکه های ماهواره ای به یاد دارند که در آن مسابقات که یکی از خوانندگان معروف لس آنجلسی نیز داوری مسابقه را بر عهده داشت، شهرام شکوهی جوان و گمنام به عنوان شرکت کننده حضور داشت، و آهنگ “مدارا” را همراه با گیتارنوازی برای داوران نواخت اما شهرام شکوهی نتوانست نظر مساعد داوران آن مسابقه را به خود جلب کند تا دنیای موسیقی سرنوشت دیگری را برایش رقم بزند، چه بسا در صورت موفقیت شهرام شکوهی در آن مسابقات این خواننده صاحب سبک موسیقی کشور حال جزئی از خوانندگان خارج نشین بود اما سرنوشت اتفاقات خوب و مثبتی را برای این خواننده رقم زد تا شهرام شکوهی پس از سال ها تلاش هم اینک به این جایگاه کنونی خود برسد، حال شهرام شکوهی برای نخستین بار در گفتگو با یکی از “خبرگزاری ها” از تجربه حضور در این مسابقه سخن به میان آورده است که این گفتگوی کوتاه به شرح زیر از نظرتان میگذرد:

فکر می کنید با توجه به اینکه چند سال از حضور شما در یکی از شبکه های ماهواره ای و حاشیه های بعد از آن ماجرا گذشته و شما پروسه ای را طی کردید که با اتکا به شهرت ناشی از حضور درآن برنامه نبوده، می توانید از این حضور به عنوان یک تجربه تلخ و یا یک تجربه شیرین یاد کنید؟ آیا فکر می کنید خارج از هر گونه نگاه کلیشه ای و شعاری، این شبکه های تلویزیونی برای آنهایی که سودای خوانندگی در سر دارند، فضای مناسبی است؟

شکوه

شکوهی: اگر می خواهند تجربه من را ملاک خود قرار دهند و بر این باور باشند که چون شهرام شکوهی رفت و در آن مسابقه شرکت کرد الان معروف شده است پس ما هم همین روند را طی کنیم به نظر من بهتر است اصلا این کار را انجام ندهند. چون اگر من آهنگ «مدارا» را به صورت نماهنگ منتشر می کردم و بدون شرکت در آن مسابقه در فضای مجازی ارائه می دادم، آن اتفاقی که مد نظرم بود حالا نه در کوتاه مدت بلکه در بلند مدت می افتاد.

اگر کسی می خواهد برای او اتفاقی در حوزه موسیقی بیفتد، دنبال متفاوت بودن واقعی باشند. به هر حال من استایل کاری خودم را دارم و در نهایت می توانم با کمی تغییر و تحول در ارائه استایل کاری مدت دیگری را هم باقی بمانم که این مدت هم بستگی به هوش من و کمک دوستان دارد. ولی بالاخره این مدت تمام می شود، یعنی یا نمی توانم بخوانم و یا مردم دیگر من را نمی خواهند. اگر شخصی بیاید و شبیه من، احسان خواجه امیری، محسن چاووشی، محسن یگانه، بنیامین بهادری، رضا صادقی، بابک جهانبخش، مهدی یراحی، رضا یزدانی بخواند مطمئن باشد که هیچ راهی جز شکست ندارد در حقیقت گر کسی بیاید و پشت من و امثال من قرار گیرد عملا کاری از پیش نمی برد.

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “روایت شهرام شکوهی از حضورش در مسابقه شبکه ماهواره‌ای به داوری خواننده لس‌آنجلسی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید