آخرین خبر

امام‌جمعه شیراز: اگر کنسرت حلال است چرا در مشهد برگزار نمی‌شود؟

آوای ایرانیان: نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با بیان اینکه نقدها و اعتراض‌های زیادی به برنامه ششم توسعه وجود دارد، از دولت درخواست کرد که این نقدها را جدی بگیرد زیرا برنامه ششم یک برش پنج‌ساله از برنامه چشم‌انداز توسعه بلند مدت است.

 آیت‌الله اسدالله ایمانی، در خطبه‌های نماز جمعه شیراز با اشاره به در پیش بودن هفته دولت، با بیان اینکه دولت یازدهم مانند سایر دولت‌ها علاوه بر آنکه نقاط مثبت فراوانی دارد و نقاط منفی نیز در کارنامه‌اش دیده می‌شود، گفت: این چنین نیست که بدون توجه به نقاط مثبت، تنها مسائل منفی دیده شود. انصاف و عدالت در قضاوت باید رعایت شود.

وی با بیان اینکه تورم طی سال‌های اخیر به میزان قابل توجهی کاهش داشته است، گفت: علی‌رغم پائین آمدن تورم، رکود سرجای خود مانده و زندگی مردم تحولی پیدا نکرده و برجام که علی‌الظاهر آرامش نسبی را ایجاد کرد اما اثرات آن بر سفره مردم ملموس نیست.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: باید دولت از همه اهرم‌ها برای برداشته شدن تحریم‌ها استفاده کند. برقرار کنندگان تحریم‌ها خودشان اعلام کرده‌اند که ایران به‌دنبال سلاح هسته‌ای نیست، اگر اینگونه اعتقادی هست، چرا تحریم‌ها را  بر نمی‌دارند؟

آیت‌الله ایمانی گفت: دولت مردان باید برای شکستن رکود، رونق اشتغال و رونق تولید تلاش بیشتری داشته باشند و مسئولان مسئولیت را طعمه و ابزار خواسته‌های فردی و جناحی قرار ندهند، زندگی مسئول نباید تفاوت زیادی با مردم داشته باشد. مسئولان انقلابی باشند و موضع‌گیری انقلابی داشته باشند و از اعتماد به دولت‌های خارجی خصوصا انگلیس و آمریکا پرهیز کرد.

امام جمعه شیراز همچنین با بیان اینکه وزیر ارشاد گفته است که برگزاری کنسرت‌های موسیقی در مشهد مقدس به‌خاطر احترام به امام رضا(ع) انجام نمی‌شود، گفت: از آقای وزیر ارشاد سئوال می‌کنم که اگر برگزاری کنسرت حلال است و جایز و بی‌ضرر، چرا خدمت امام رضا(ع) برگزار نمی‌شود؟ اگر حرام است و ضرر دارد، پس برای همه مسلمانان مضر است و حرام. حرام را توسعه ندهید و گناه را تشویق نکنید.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “امام‌جمعه شیراز: اگر کنسرت حلال است چرا در مشهد برگزار نمی‌شود؟”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید