آخرین خبر

تخفیف‌ 45 درصدی کنسرت خواننده مطرح پاپ + عکس

آوای ایرانیان: کنسرت موسیقی «امید جهان» خواننده نام آشنای موسیقی کشور، سوم شهریور ماه سال جاری، در «سالن میلاد نمایشگاه بین المللی» به روی صحنه می رود. این در حالیست که سایت «تخفیفان» بار دیگر با تخفیف های ویژه و قابل توجه، ورود به این کنسرت را برای علاقمندان تا حد زیادی آسان کرده است.

به گزارش آوای ایرانیان، برای کنسرت «امید جهان» که در تاریخ چهارشنبه، سوم شهریور ماه سال جاری، ساعت ۲۱:۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار می شود، سامانه ی «تخفیفان» تخفیف قیمت های بلیت را تا ۴۵% اعلام کرده است.

طبق اعلام روابط عمومی سایت «تخفیفان»، برای این تخفیف ها ظرفیت محدودی وجود دارد و اولویت جایگاه بر اساس زمان خرید و مطابق با ارزش واقعی بلیت خواهد بود، ضمن آن‌که پارکینگ اختصاصی نیز برای مخاطبان در این برنامه‌ها در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان به استفاده از این امکانات باید یک ساعت پیش از آغاز برنامه برای دریافت بلیت به سالن مراجعه کنند و امکان استفاده از روش تحویل در محل وجود ندارد. مخاطبانی نیز که خرید خود را به‌صورت کارت به کارت انجام می‌دهند، ضروری است برای دریافت کد تخفیفان خود با شرکت تخفیفان هماهنگی های لازم را انجام دهند.

برای مشاهده جزئیات بیشتر و خرید بلیت به  سایت تخفیفان  مراجعه کنید.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “تخفیف‌ ۴۵ درصدی کنسرت خواننده مطرح پاپ + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید