آخرین خبر

دختر ۱۱ ساله‌ای که با موتزارت مقایسه می‌شود

آوای ایرانیان: این دختر اولین اپرا را در سن هشت سالگی نوشت. او اغلب با ولفگانگ آمادئوس موتزارت مقایسه می‌شود، اما آلما می‌گوید بیشتر از موتزارت به “آلما” علاقه دارد!

در وین در تاریخ ۲۹ دسامبر امسال ، نمایش برتر سیندرلا برگزار می شود که Alma Deutscher، آلما دویچر قصد دارد آن را تحویل دهد.موسیقی دان، آهنگساز ، ویولونیست و پیانیست مجازی در حال حاضر آماده سازی اپرا است.

این واقعه قابل توجه است که آلما تنها ۱۱ سال دارد. این آهنگساز جوان با برقراری ارتباط با خبرنگاران ، اعلام کرد که دیگر نمی تواند منتظر روز برتر باشد و او خواب دیده که چگونه کل تولید به صحنه می رود. این عملکرد تحت حمایت Zubin Meta خواهد بود.

آلما دویچر اولین حضور خود را در سال ۲۰۱۵ به عنوان تکنواز در نخستین کنسرت اول خودش انجام داد. دویچر با ارکستر ویولن را نواخت. این دختر انگلیسی به لطف کمدین استیون فرای در سال ۲۰۱۲ شهرت کسب کرد. این او بود که کانال AlmaDeutscher را در YouTube ایجاد کرد. بدین ترتیب ، نام این دختر به عنوان یکی از هنرمندان معاصر در رسانه ها شناخته شد.

به گزارش سیارک، دختر نابغه اولین سوناتای خود را در کودکی زمانی که شش سال داشت، نوشت. این دختر اولین اپرا را در سن هشت سالگی نوشت. او اغلب با ولفگانگ آمادئوس موتزارت مقایسه می شود ، اما آلما ترجیح می دهد پاسخ دهد که او بیشتر از “موتزارت” به “آلما” علاقه دارد. او همچنین تأکید می کند که هیچ چیز غیر طبیعی را در “ویژگی” خود نمی‌بیند.

 

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “دختر ۱۱ ساله‌ای که با موتزارت مقایسه می‌شود”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید