آخرین خبر

“بختک” به جان شبکه نسیم افتاد! + عکس

آوای ایرانیان: مجموعه پویانمایی بختک، با محوریت مقابله با آسیب های رسانه های غربی این روزها  از شبکه نسیم در حال پخش است .

پویانمایی

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از روابط عمومی مرکز تخصصی فرهنگی، اجتماعی سازمان بسیج ، هنرهای رقومی بسیج  در راستای مقابله با آسیب های رسانه‌های غربی، اقدام به تولید مجموعه پویانمایی ماجراهای خانواده نامدار با عنوان “بختک” کرده است .

این مجموعه پویانمای سه بعدی به کارگردانی نوروز عباسی در استودیو رضوان (هنرهای رقوی بسیج تهران ) تولید شده و در جهت بهبود کیفیت و جلب نظر مخاطبین خود، تمام توان و امکانات خود را به کار برده است.

پویانمایی ماجراهای خانواده نامدار به بررسی زندگی آرام  یک خانواده ایرانی و مشکلات آنها در مواجهه با این آسیب ها ، در قالبی طنز  می پردازد .

این مجموعه در ۱۲ قسمت و در موضوعات : شایعه ، حیوان خانگی ، لوازم خانگی ، مصرف گرایی ، استفاده صحیح از فناوری ، بازی کلش ، فضای اجتماعی ، کانون گرم خانواده ، تقلید از فرهنگ بیگانه ، اتلاف وقت و … تولید گردیده و تا کنون در چندین جشنواره داخلی معتبر جوایز و افتخاراتی  را کسب نموده است .

گفتنی است این مجموعه پویانمایی به همت هنرهای رقومی بسیج و از سوی مرکز تخصصی فرهنگی، اجتماعی سازمان بسیج به تولید رسیده است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در ““بختک” به جان شبکه نسیم افتاد! + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید