آخرین خبر

کنایه سنگین رضا کیانیان به یارانه‌ 45 هزار تومانی! / عکس

آوای ایرانیان: خوشحالم که بسیارى از هموطنان توانستند امضا کنند.

 کنایه رضا کیانیان به یارانه‌ 45 هزار تومانی

و خوشحال نیستم از اینکه بیش از پانصد هزار تن من_دریاچه_ارومیه_هستم را لایک کردند! آن هم در صفحه هاى رخشان بنى اعتماد، عاطفه رضوى، الهام پاوه نژاد، مهتاب کرامتى، بهاره رهنما، شبنم مقدمى ، پرویز پرستویى، یغما گلرویى، امیر آقایى،عمو فیتیله اى ها، سعید معروف و بسیارى دیگر از همکاران و دوستان و همراهان و حدود ششصد و شصت و دو تن که هشتگ من_دریاچه_ارومیه_هستم را در صفحات خود به اشتراک گذاشتند، ولى فقط چهل هزار تن ، دو دقیقه وقت صرف کردند و امضا کردند.
تقریباً همه ى لایک کننده ها موافق بودند که باید زندگى را به دریاچه برگردانیم، اما فقط چند دقیقه وقت نگذاشتند تا امضاى خود را ثبت کنند.
چند سال پیش که گفتند ثبت نام الکترونیکى کنید و ماهى چهل و پنج هزار تومان بگیرید… چه سر و دست ها شکستند تا به هر قیمتى شده ثبت نام کنند.
حتى بعضى مغازه ها کار و زندگى را رها کردند و پول مى گرفتند و بقیه را ثبت نام مى کردند! چندى نگذشت که آن چهل و پنج هزار تومان ها باعث تورم شد و چند برابرش از حلقوممان بیرون کشیده شد و هنوز هم داریم تقاص آن عدم دور اندیشى را مى دهیم!
همراهان عزیزم!
نابودى دریاچه ارومیه برابر خواهد بود با نابودى بخش بزرگى از کشور. و پیامدهاى آن، توفان هاى شن و نمک و در نتیجه نابودى کشاورزى و آلوده شدن هوا از آذربایجان تا قزوین است! و مهاجرت هاى بزرگ ، گرانى و قحطى و …….در پى خواهد داشت.
که حتماً ضرر آن بیشتر از ماهى چهل و پنج هزار تومان خواهد بود.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “کنایه سنگین رضا کیانیان به یارانه‌ ۴۵ هزار تومانی! / عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید