آخرین خبر

فیلمی که رکورد فروش در سینمای ایران را شکست + تصاویر

آوای ایرانیان: رکورد شکنی فیلم “فروشنده”، افت چشمگیر “لانتوری”، رشد قابل توجه تعداد سینما و فروش فیلم “ناردون”، اضافه شدن فیلم “سایه های موازی” به فهرست و خروج “امکان مینا” و “سایه” از نکات قابل توجه جدول فروش هفتگی سینمای ایران هستند.

به گزارش آوای ایرانیان، جدول فروش هفتگی سینمای ایران با رکورد شکنی و صدرنشینی “فروشنده” آخرین ساخته “اصغر فرهادی” منتشر شد. این فیلم توانست در روز اول اکران رکورد فروش افتتاحیه سینمای ایران را با ۲۵۰ میلیون تومان فروش بشکند و اولین سانس خود را ساعت ۶:۴۵ صبح در پردیس آزادی آغاز نماید.

فیلم “فروشنده” به کارگردانی اصغر فرهادی و با بازی شهاب حسینی، ترانه علیدوستی، بابک کریمی، مینا ساداتی و مارال بنی آدم در اولین هفته از اکران خود فروشی معادل ۱,۸۱۵,۷۲۱,۰۰۰ تومان را به ثبت رسانده است. “فروشنده” پس از گذشت ۹ روز و با داشتن ۸۰ سینما کلاً ۲,۶۱۱,۴۵۶,۶۰۰ تومان فروخته و پیش بینی می شود رکورد فروش ۳ میلیاردی در ۱۰ روز اکران را امشب از خود بر جای بگذارد.

ناردون” فریدون حسن پور این هفته هم با افزایش تعداد سینما فروشی بالاتر از هفته گذشته را برای خود ثبت کرده و یک پله دیگر در جدول فروش بالا آمد. این فیلم با وجود افت فروش دویست میلیونی نسبت به هفته گذشته با فروش معادل ۴۷۹,۸۳۱,۰۰۰  تومان رتبه دوم خود را برای هفته دوم تثبیت نمود.

ناردون با داشتن تعداد بالای ۱۱۷ سینما و بعد از ۲۹ روز به فروش کلی ۲,۱۰۹,۳۸۸,۲۰۳ تومان دست یافته است. “امین حیایی”، “شهرام قائدی”، “مهران رجبی”، “مهران غفوریان” و “سیروس گرجستانی” در ناردون به ایفای نقش می پردازند.

“لانتوری” ساخته رضا درمیشیان بعد از چند هفته که صدر را در دست داشت بالاخره با فروش هفتگی ۴۲۱,۹۶۷,۰۰۰ معادل تومان با افت قابل توجهی روبرو شده و به رده سوم جدول فروش سقوط کرد.

این فیلم با در اختیار داشتن ۷۷ سینما و پس از ۳۶ روز به فروش کلی ۴,۹۶۵,۳۰۹,۵۰۰تومان دست یافته است.

فیلم “من” به کارگردانی سهیل بیرقی این هفته هم فروشی نسبتاً خوب و در حد هفته گذشته خود ثبت نمود اما با حضور فروشنده در صدر به جایگاه چهارم نزول کرد.

این فیلم که از حضور بازیگرانی همچون لیلا حاتمی، امیر جدیدی، بهنوش بختیاری، علیرضا استادی، علی منصور، سعید عطائیان و مانی حقیقی بهره می برد در این ۳۰۴,۲۳۷,۰۰۰ تومان فروخته است.

فروش کلی فیلم “من” پس از گذشت ۲۲ روز و با داشتن ۷۳ سینما ۱,۲۱۳,۹۲۴,۹۰۰ تومان ثبت گردیده است.

“آبنبات چوبی” به کارگردانی محمد حسین فرحبخش این هفته ۱۸۵,۶۰۱,۰۰۰ تومان فروش داشته و با وجود کاهش ۳۰ میلیونی نسبت هفته گذشته به جایگاه چهارم صعود کرده است.

رضا عطاران، سحر قریشی، میلاد کی مرام و نگار عابدی بازیگران فیلم “آبنبات چوبی” هستند. این فیلم با داشتن ۶۹ سینما و پس از ۲۲ روز به فروش کلی ۶۹۶,۱۱۸,۶۰۰ تومان دست یافته که برای فیلمی که رضا عطاران در آن بازی کرده یک شکست بزرگ تلقی می شود.

فیلم های “بارکد” با ۱۲۷,۰۱۸,۰۰۰ تومان، “زاپاس” با ۷۵,۰۶۶,۰۰۰ تومان، “سایه های موازی” با ۴۷,۷۵۳,۰۰۰ تومان، “دختر” با ۴۷,۰۹۵,۰۰۰ تومان و “دزد و پری” با ۴۵,۴۲۷,۰۰۰ تومان فروش رتبه های ششم تا دهم جدول هفتگی فروش را در اختیار دارند.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “فیلمی که رکورد فروش در سینمای ایران را شکست + تصاویر”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید