آخرین خبر

خوانندگی مثل خودکشی است!

آوای ایرانیان: بیستم شهریور ماه، سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان تازه‌ترین کنسرت «سینا حجازی» بود.

این کنسرت در یک سانس برگزار و در حالی که سالن آماده‌ی ورود خواننده به روی صحنه بود، سینا حجازی از پشت صحنه به صحبت و ثانیه‌شماری برای ورود پرداخت.

«بادبادک» نخستین قطعه‌ای بود که با ورود سینا حجازی به استیج نواخته شد و از همان ابتدا پخش انیمیشن‌های مرتبط با هر قطعه توجه حاضرین را به خود جلب می‌کرد. کارگردانی و طراحی این کلیپ‌ها را حامد میرفتاحى و بزرگمهر حسین پور عهده‌دار بودند.

حجازی که همواره با بداهه‌گویی‌ها و طنز ذاتی خود در کنسرت‌هایش به خوبی با مخاطبانش ارتباط برقرار می‌کند، در این اجرا نیز از این قاعده مستثنی نبود و با توجه به بیشتر شدن تجربه‌اش در اجرای زنده، به خوبی توانست صحنه را کنترل و ارتباط کلامی مناسبی با حاضرین داشته باشد.

پس از اجرای نخستین قطعه، سینا حجازی به صحت کوتاهی پرداخت و گفت: انقدر در دنیا غم هست که اگر بخواهیم به آن‌ها فکر کنیم تمام می‌شویم! امشب قرار است در این دو ساعت کنسرت از همه‌ی ناراحتی‌ها خلاص باشیم.

حجازی همچنین در حین اجرا افزود: خوانندگی مثل خودکشی است! چون اگر کسانی که دوست داری، دوستت نداشته باشند کارت تام است، امیدوارم که هوادارانم من را دوست داشته باشند.

در ادامه بذار بگن، خودتى، بارون، دیدى دارى، تیک تیک تیک، من خوابشو دیدم، هارمونى، آى دل، خیالباف، لیلى، ستاره، ماما، نشدیم، تهران و رفیق دیگر قطعاتی بودند که به ترتیب اجرا و در انتها نیز دیدى دارى و لیلى با درخواست حاضرین بار دیگر خوانده شدند.

درحالی که سینا حجازی نام ترتیب قطعات را می‌آورد، حاضرین قطعات مورد علاقه‌ی خود را می‌خواستند و سرانجام حجازی گفت: اصلا رپرتوار را می‌ترکونیم! و هرقطعه‌ای که بخواهید را اجرا می‌کنیم.

همچنین مهمانان ویزه‌ای نیز در این کنسرت حضور یافتند که می‌توان از مهدى یراحى، سروش صحت، فرهاد اصلانى، پرستو صالحى و فریبا آهنگ نام برد.

اعضای ارکستر به سرپرستی داریوش بیژنی را بابک صفرنژاد (ساز دهنی)، شروین شهبازی (گیتار آکوستیک)، سعید شیخ امیری (گیتار)، سینا پرتوی (درامز)، آرش احمدی (گیتار الکتریک)، نیما بهزاد (گیتار بیس)، سعید خیرخواه (کیبورد)، ایمان قیاسی وامین قیاسی (پرکاشن)، علی ضرابی (ترومپت)، بنیامین بیانی (ساکسوفون تنور)، سپهر عباسی (ترومبون) و مهرداد مهری (آکاردئون) شامل می‌شدند و نسترن نفریه، هامون هاشمی و رضا فکری نیز اعضای گروه کر بودند.

شایان ذکر است، این کنسرت به همت شرکت آوای دوران برگزار شد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “خوانندگی مثل خودکشی است!”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید