آخرین خبر

از آرزوی ملاقات با علی کریمی تا حضور در پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو + عکس

رمضان سال ۸۸ بود که مرتضی مهرزاد در برنامه ماه عسل احسان علیخانی به عنوان بلندقدترین مرد ایرانی با قد ۲ متر ۴۶ سانتی‌متر حضور پیدا کرد. البته برنامه‌ای که شاید راه زندگی مرتضی را تغییر داد.

در انتهای برنامه علیخانی از مرتضی خواست تا آرزوهایش را بگوید. آخرین آرزوی مرتضی دیدار با علی کریمی بود که علیخانی قول برآورده کردن این آرزو را به وی داد و همان شب او را به دیدار علی کریمی برد.

اما سال‌ها گذشت و کسی از مرتضی مهرزاد خبر نداشت تا اینکه خبر عضویت وی در تیم ملی والیبال نشسته ایران توجه همه را جلب کرد.

آری مرتضی همان سال توسط احسان علیخانی به هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران معرفی شد و پس از ارزیابی و برنامه ریزی بلند مدت برای وی تصمیم گرفته شد مهرزاد در رشته والیبال نشسته به فعالیت بپردازد.

پیشرفت و علاقه مرتضی تعجب رضایی را هم برانگیخته کرده بود که نهایتا پس از ۶ ماه تمرین تخصصی به اردوی تیم ملی دعوت و در ۷ اردو ملی‌پوشان را همراهی کرد.

مرتضی که حال و روز خوبی را آن‌ سال‌ها بخاطر وضعیت جسمانی‌اش نداشت و حتی مدت زیادی را از خانه بیرون نمی‌آمد، امروز به عنوان بازیکن تیم ملی والیبال نشسته ایران همراه کاروان منا در المپیک ۲۰۱۶ ریو حاضر شده است.

حالا مرتضی مهرزاد بازیکن تیم ملی والیبال نشسته ایران به عنوان بلندقدترین بازیکن حاضر در پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو توجه همگان را به خود جلب کرده است و شب گذشته در نخستین دیدار تیم ملی ایران در رقابت‌های پارالمپیک مقابل چین به میدان رفت و به محض ورودش به زمین مسابقه مورد تشویق تماشاگران برزیلی قرار گرفت.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “از آرزوی ملاقات با علی کریمی تا حضور در پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید