آخرین خبر

واکنش احسان علیخانی پس از شنیدن گلایه‌های ابوالفضل پورعرب / عکس

احسان علیخانی پس از تماشای گفت‌وگوی ابوالفضل پورعرب با فریدون جیرانی درباره گلایه‌های بازیگر «دست‌های آلوده» اظهارنظر کرد.

به گزارش آوای ایرانیان ، مجری «ماه عسل» در این رابطه در اینستاگرام نوشت: «حتما ایشون رو می‌شناسین ، جناب ابولفضل پورعرب …

امروز اتفاقی قسمتی از مصاحبه ایشون با فریدون جیرانی رو دیدم که خیلی حالم بد شد و خیلی دلم گرفت از همه چی ، از اینکه قهرمان نسل من گفت : وقتی مدتها مریض بودم و افتاده بودم تو خونه ، مادرم گفت: چرا کسی عیادت تو نمیاد!؟ مریض بودم و فقط میشنیدم مردم میگن : معتاد شدم ، ایدز گرفتم ، خبر مرگم پخش میشد و… اما من سرطان داشتم ، یعنی من آنقدر برای این جامعه مضر بودم !؟ کسی این حرف‌ها رو می‌زد که روزی ستاره و قهرمان سینمای این مملکت بوده و یکی از دلایل نسل من در دهه ٧٠ برای رفتن به سینما ،،، حتما ایشون هم مثل همه ما در زندگیش اشتباهاتی داشته ، اما ما باهاش چه کردیم !؟ فقط تهمت ، افترا ، شایعه و بی رحمی و… آنقدر که می‌گفت: دیگه جون و عطش برای کار ندارم ، دلیلشم حتما منم ، شما هستین ، هم صنفی‌های ایشون و مدیران فرهنگی ، اما مهمترین دلیلش زدن حرف مفتِ ، که آدم خالی می‌کنه از عشق و انگیزه ،،، از خودم شروع می‌کنم ، جناب پورعرب ، به احترام جنابعالی و خاطراتی که در حافظه من ثبت کردین برای شما کلاه از سر برمی‌دارم و می‌ایستم و آنقدر دست می‌زنم که یادتان برود ما با شما چه کردیم و از شما عذرخواهی می‌کنم ،،، ببخش ما رو ، این روزها همه از صلح جهانی حرف می‌زنیم اما سال‌هاست که با همسایه و هم صنفی قهریم !! تو ببخش ، صاحب اسمت را صدا کن ، قد راست کن و تا انتها بجنگ ، تصویر ما از تو قهرمانیست که تا انتها می‌جنگد حتی در قصه‌ای که نامردانِ بی شُماری دارد ،،، تماشاگرِ کوچک جنابعالی : احسان علیخانی»

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “واکنش احسان علیخانی پس از شنیدن گلایه‌های ابوالفضل پورعرب / عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید