آخرین خبر

از برخورد پلیس با استودیوهای زیرزمینی تا انتشار تصاویر پارتی ها در فضای مجازی

سخنگوی ناجا از برخورد با استودیوهای دوبله زیر زمینی خبر داد و توضیحاتی درباره مهمانی ها و پارتی های برگزار شده به واسطه دعوت در فضای مجازی ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، سردار سعید منتظرالمهدی در حاشیه رونمایی از بازی گشت پلیس و با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حضور پلیس در عرصه بازی های رایانه ای لازم بود و به نظرم برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری باید در این فضا وارد شد.

وی با بیان اینکه ناجا برای طراحی این بازی هزینه‌ای پرداخت نکرده است، گفت: اگر هزینه ‌ای هم در این زمینه انجام شده باشد هزینه معنوی  و هزینه مادی در قالب وام بوده است.

منتظرالمهدی ادامه داد: البته من شخصا معتقد به بازی در فضای مجازی نیستم اما چه باید کرد که جوانان به این فضا علاقه داشته و در قالب این فضا می تواند آموزش هایی را به آنان ارائه کرد
سخنگوی ناجا در پاسخ به سوال ایسنا درباره اینکه آیا ناجا بازی های دیگری نیز در دست تولید دارد یا خیر، اظهار کرد سه بازی و برنامه از سوی ناجا در دسته تهیه است که بازی گشت پلیس اولین آن است
به گفته منتظرالمهدی، این نسخه بتا و اولیه بازی بوده و ممکن است اشکالاتی داشته باشد که در نسخه های بعدی برطرف می‌شود.

وی در واکنش به سخنان یکی از اعضای انجمن گویندگان در خصوص ایجاد مزاحمت از سوی استودیوهای دوبله زیرزمینی اظهارکرد: مسئولیت این کارها به صنف مربوطه مربوط است اما اگر شکایتی در این زمینه ثبت شود با آن برخورد خواهد کرد، در گذشته نیز چنین مواردی بوده است.
وی ادامه داد مشخصات مربوط به موضوع در دستور کار دارد اما همانطور که گفتم پلیس با دستور مقام قضایی وارد موضوع شده و آن را بررسی خواهد کرد

سخنگوی ناجا در پاسخ به سوال دیگری درباره انتشار تصاویر پارتی ها و مهمانی های مختلف در فضای مجازی مجازی و دعوت از کاربران فضای مجازی، اظهار کرد فضای مجازی اعضای وسیعی دارد ولی در عین حال تمام اقداماتی هم که پلیس در این فضا انجام می‌دهد برای همه قابل مشاهده نیست.

وی با بیان اینکه در این زمینه دستگاه های مختلفی مسئولیت دارند، ادامه داد: با این وجود هر شکایتی که به پلیس داده شود به آن رسیدگی خواهد شد البته رسیدگی به شکایات در فضای مجازی روند خود را دارد و باید موضوع در دادسرای رسانه مطرح و به پلیس ارجاع شود.

سخنگوی ناجا باتاکید بر ارتقای فرهنگ و دانش افراد برای حضور در فضای مجازی شهروندان گفت: بسیاری از کلاهبرداری ها، نزاع ها، طلاق ها، قتل‌ها و… به سبب اتفاقی است که در فضای مجازی رخ داده است.

سخنگوی ناجا همچنین از ساخت سریالی از سوی پلیس در شبکه یک سیما خبر داد و گفت: این سریال که «گشت پلیس» نام دارد به احتمال زیاد در هفته ناجا پخش خواهد شد.

به گفته وی ، هزینه‌های سریال سازی از سوی ناجا پنجاه_پنجاه بوده و با صدا و سیما مشترک است.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “از برخورد پلیس با استودیوهای زیرزمینی تا انتشار تصاویر پارتی ها در فضای مجازی”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید