آخرین خبر

طناز طباطبایی در فیلم سینمایی شهدای غواص /عکس

طناز طباطبایی در اولین فیلم سینمایی با موضوع شهدای غواص /عکس

فرهنگ > سینما – فیلم سینمایی «اروند» به کارگردانی پوریا آذربایجانی که اولین فیلم سینمای ایران درباره ۱۷۵ شهید غواص است همزمان با هفته دفاع مقدس اکران عمومی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیگیری‌های فراوان تیم تولید «اروند» برای اکران در هفته دفاع مقدس به نتیجه رسید. بالاخره شورای صنفی نمایش و پخش‌کننده فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» ساخته تینا پاکروان با جا به جا شدن زمان اکران دو فیلم «نیمه شب…» و «اروند» موافقت کردند و به دلیل موضوع دفاع‌مقدسی «اروند» این فیلم همزمان با هفته دفاع مقدس از چهارشنبه ۳۱ شهریور ماه اکران می‌شود.


طناز طباطبایی و پانته‌آ پناهی‌ها

مهدی داوری تهیه‌کننده این فیلم درباره اکران قریب الوقوع «اروند» گفت: «به نظرم با اینکه از نظر اطلاع‌رسانی و تبلیغات فرصت چندانی نداریم، اما بهترین زمان اکران فیلم هفته دفاع مقدس بود و از این بابت رضایت دارم.» داوری معتقد است با توجه به موفقیت فیلم در جشنواره جهانی فجر و دیدگاه‌های مثبت منتقدان می توان به اکران موفق فیلم امید داشت.

به گفته این تهیه کننده که برای اولین بار فیلمی در زمینه دفاع مقدس تهیه کرده است شعار فیلم اروند «۱۷۵ غواص شهید، شما را فراموش نکرده‌ایم» است و امیدوار است مردمی که در استقبال از پیکر این شهدا در سال گذشته سنگ تمام گذاشتند با رضایت کامل از دیدن فیلم «اروند» خودشان هم سهم عمده ای در زمینه تبلیغ و حمایت از فیلم در طول اکران داشته باشند.

«اروند» داستان یونس جانباز اعصاب و روان دفاع مقدس را روایت می کند که بیست و هفت سال پس از پایان جنگ هنوز هم با خاطره هم رزمانش روزگار می گذراند و ناگهان در همراهی با یک گروه تفحص اتفاقات تازه ای در جریان سیال ذهنش وارد می شود.

مهرداد صدیقیان

«اروند» سومین تجربه سینمایی پوریا آذربایجانی است که توانست در دومین دوره برگزاری مستقل جشنواره جهانی فجر جایزه ویژه هیات داوران را به خود اختصاص دهد.

«نیمروز فیلم» پخش این فیلم سینمایی را بر عهده دارد.

سعیدآقاخانى، طنازطباطبایى، پانته‌آ پناهى‌ها، مهردادصدیقیان، امیدروحانى، حسین سلیمانى، کاظم سیاحى، امیرحسین قدسى، على شادمان، مالک سراج، سینا کرمى، یحیی توسلی و بازیگران خردسال سپهراد فرزامى و ستایش مرادى بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

عوامل تولید فیلم عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: پوریاآذربایجانى، مدیرفیلمبردارى: مرتضى غفورى، تدوین: امیر ادیب پرور، صدابردار: محمود خرسند، طراح صحنه و لباس: مهدى موسوى، آهنگساز: کارن همایونفر، طراح گریم: کامران خلج، جلوه‌هاى ویژه میدانى: محمدرضاشرف‌الدین، جلوه‌هاى ویژه کامپیوترى: امیرسحرخیز، منشى صحنه: جمشیدخندان، گروه کارگردانی: پانته آ حسینى، مهدى سلیمانى منصور، سعیدروشن، مدیرتدارکات: سهراب دادگستر، عکس: موناسرتوه، مدیر تبلیغات: میثم میرزایى، روابط عمومى: محمدصادق شایسته، مجرى طرح و مدیرتولید: پیمان جعفرى، جانشین تهیه‌کننده: على باذل، مهدی معزی، تهیه کننده: مهدی داوری.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “طناز طباطبایی در فیلم سینمایی شهدای غواص /عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید