آخرین خبر

هجنس‌باز بودن خانم مجری “من و تو” برایش دردسرساز شد + عکس

آوای ایرانیان: “سالومه سیدنیا” یکی از مجریان من‌و‌تو است که تا کنون در برنامه هایی مثل سالی تاک و جواب با سالومه سعی در جذب مخاطب برای شبکه من و تو را داشته است.

سالومه پس از برگزاری سری نخست برنامه “آکادمی‌ گوگوش” با برنده این مسابقه یعنی سروش تهرانی ازدواج کرده  و پس از مدتی از وی جدا شد.

اما نکته جالب توجه اینجاست که او پس از جدایی مدت زیادی سکوت کرد و از علت طلاقشان سخنی به میان نیاورد. به همین علت کنجکاوی مخاطبان  برای این طلاق زود هنگام بر انگیخته شد و کار به جایی رسید که در یکی از برنامه ها سالومه ازدواج خود را انکار کرد و صریحا گفت هنوز ازدواج نکرده و همچنین همه حرف و حدیث ها را شایعه خواند.

 

تصاویر طلاق سالومه مجری manoto و همخوابگی با مجری BBC

 

با بالا گرفتن سوال ها و جنجال ها در این مورد چندی پیش همسر سابق او پرده از حقیقت برداشت و علت جدایی شان را در عکس نوشته ای در شبکه توئیتر انتشار داد . جالب اینجاست که سروش در این متن اسم دو تن دیگر از کارمندان دیگر هم در کنار سالومه سید نیا مطرح کرد و آنها را نیز همجنسگرا خواند.

سالومه «سالومه سیدنیا»؛ از طلاق تا همخوابگی با مجری BBC !

 

 

او در قسمتی از این متن نوشته است: «همانطور که فهمیده بودم سالومه انتخاب خوبی بود اما بعد از مدت کوتاهی متوجه شدیم گرایشاتمون یکی نیست سالومه مثل سیاوش و آرام گرایشات متفاوتی داشت برای همین در آرامش کامل تصمیم به جدایی گرفتیم»

متن منتشر شده توسط سروش تهرانی

متن منتشر شده توسط سروش تهرانی

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “هجنس‌باز بودن خانم مجری “من و تو” برایش دردسرساز شد + عکس”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید