آخرین خبر

شاهرخ خان با «جوان» ۱۰۰ میلیون دلاری شد

به گزارش آوای ایرانیان به نقل از ورایتی، «جوان» تاکنون ۱۰۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروخته و فروشش در هند برابر ۶۸.۵ میلیون دلار بوده است.

«جوان» تا به این‌جای اکرانش پس از «پاتان» فیلم دیگر شاهرخ خان قرار می‌گیرد که ژانویه اکران شد و با ۱۳۰ میلیون دلار کارش را به پایان برد تا عنوان دومین فیلم پرفروش‌ هندی سال را کسب کند. «گادار ۲» ساخته سانی دیول با ۸۲ میلیون دلار در جایگاه سوم و «زندان‌بان» ساخته راجینیکانث با ۷۶.۶ میلیون دلار در جایگاه چهارم قرار دارد.

بر اساس آمار باکس‌آفیس، «جوان» با فروش ۱۷.۷ میلیون دلار سومین فیلم پرفروش دنیا در آخر هفته اخیر بود و «راهبه ۲» با فروش ۴۴.۸ میلیون دلار و «آشکار در ونیز» با ۳۷.۲ میلیون دلار رتبه‌های اول و دوم را به خود اختصاص دادند.

«جوان» به کارگردانی آتلی با حضور شاهرخ خان در نقشی دوگانه به عنوان پدر و پسری که قصد اصلاح فساد در جامعه هند را دارند، از ۷ سپتامبر اکران شد و با فروش روز نخست رکورد روز افتتاحیه بالیوود را که متعلق به خود خان بود، شکست. این فیلم دومین فیلم پرفروش دنیا در آخر هفته پیش بود.

پس از «صفر» در سال ۲۰۱۸ که در باکس آفیس ضعیف ظاهر شد، سال ۲۰۲۳ برای شاهرخ خان شروعی موفق بود. اما به طرزی باورنکردنی هنوز کار این بازیگر در سال جاری تمام نشده و او «دانکی» از کارگردان راجکومار هیرانی را هم در دست اکران دارد که قرار است کریسمس راهی سینماها شود.

شاهرخ خان یکی از ستاره‌های بزرگ رمانتیک بالیوود است، اما هر ۲ فیلم جدید وی در فضای اکشن ساخته شده و با «دانکی» او به ژانر کمدی – درام برمی‌گردد.

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “شاهرخ خان با «جوان» ۱۰۰ میلیون دلاری شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید