آخرین خبر

کنسرتی که به خاطر هفته دولت لغو شد

آوای ایرانیان: جدیدترین کنسرت “کامکارها” به خاطر تداخل برنامه های هفته دولت با ابن کنسرت لغو شد.
به گزارش آوای ایرانیان، اردشیر کامکار در خصوص لغو کنسرت “گروه اردشی کامکار” به آوای ایرانیان گفت: قراربود هشتم شهریورماه در تالار وحدت شهرستان مهاباد به هرماه وحید تاج به عنوان خواننده روی صحنه برویم که این کنسرت لغو شد.
وی ادامه داد: مسئولین مربوطه در خصوص لغو این کنسرت به دو مسئله اشاره کردند نخست اینکه ما مجوز سالن ۵۰۰ نفری گرفته‌ایم و سالن تالار وحدت این شهر ۵۸۰ نفره است و باید برای این ۸۰ صندلی اضافی مجوز بگیریم که پس از این مسئله مجددا به ما گفته شد از آنجا که زمان برگزاری کنسرت همزمان با هفته دولت خواهد بود و خودشان برنامه‌هایی را برای اجرا در تالار وحدت مهاباد تدارک دیده اندو اولویت نخست با برنامه‌های هفته دولت است.

گفتنی است، پیش از این وحید تاج، خواننده این گروه گفته بود: متاسفانه به دلیل بی‌برنامگی که تهیه‌کننده کنسرت های گروه در شهرهای سقز و مهاباد در نحوه عقد قرارداد و برنامه ریزی های لازم داشت، استاد کامکار تصمیم گرفت که تور کنسرت های شهرستان گروه لغو شود چرا که تجربه نشان داده با عقد قرارداد شفاهی نمی توان کاری را به سرانجام رساند.

اردشیر کامکار کمانچه، سیاوش کامکار سنتور، نیریز کامکار تار، کامبیز گنجه ای تنبک، نگار خارکن کمانچه، سیروان منهویی عود، ترگل خلیقی رباب، کامران احمدی دف و قاسم رحیم زاده تار اعضای گروه نوازندگان این کنسرت را تشکیل می دهند

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “کنسرتی که به خاطر هفته دولت لغو شد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ویدئو

مشترک خبرنامه شوید

برای دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود عضو خبرنامه شوید